אאוטלטים בקרקוב

אאוטלטים בקרקוב

טסים לפולין ורוצים לעשות קניות בקרקוב, אחת הערים התוססות במזרח אירופה? אל דאגה, עשיתם בחירה מעולה. קרקוב נחשבת לאחת הערים הנפלאות לקניות, לא רק מבחינת העושר האדיר של היצע בגדים, תכשיטים, מוזיקה, מזכרות, צעצועים, ובערך כל מה שרק תרצו, אלא גם מבחינת המחירים המעולים והנוחים מאוד – הן לכיס הישראלי, והן לכיס האירופאי. אז ארזו את התיק, תפסו לכם טיסות לקרקוב במחיר נוח, ויאללה, יוצאים לדרך!

FACTORY Outlet – מרכז האאוטלט העצום בקרקוב!

נכון להיום, ישנו רק מרכז אאוטלט אחד בקרקוב. אבל איזה מרכז!  זהו קניון עצום ורחב ידיים, הכולל בתוכו כ-120 מותגים מקומיים ועולמיים, כולל השמות הגדולים ביותר מכל העולם: לווי'ס, קלווין קליין, Guess, Gino Rossi, Benetton, Adidas, Desigual, New Balance, Tommy Hilfiger, Calzedonia, Geox, ואפילו לא התחלנו!

ה-מקום להתחיל בו קניות בקרקוב הוא ללא ספק האאוטלט העצום הזה. תוכלו למצוא בו כמעט כל מה שתרצו, והמחירים הזולים גם כך הודות להיותה של פולין מדינה לא יקרה זוכים להנחה משמעותית של עד 70% במחירם הרגיל. במילים אחרות – זה אאוטלט מושלם לכל תייר שאוהב שופינג בנשמתו.

הפקטורי פתוח לאורך כל השבוע, כאשר שעות הפתיחה בבוקר נעות בין 9:00-10:00 ושעות הסגירה בין 20:00-22:00, תלוי באיזה יום. מומלץ לבדוק באתר של הקניון, רק שכמו מקומות רבים בפולין ייתכן והוא לוקה בגרסתו האנגלית, כך שאם אינכם קוראים פולנית אפשר להפעיל את התרגום האוטומטי בדפדפן כרום ולמצוא די בקלות את דרככם באתר: http://krakow.factory.pl/pl.

המרכז עצמו נמצא מרחק נסיעה קצרצר מלב העיר, רק 15 דקות!

חנויות אאוטלט ברחבי העיר

אומנם מרכז הפקטורי אאוטלט הוא הריכוז העצום ביותר של חנויות אאוטלט במקום אחד, אבל למעשה בעיר עצמה תוכלו למצוא לא מעט חנויות במחירים נוחים ובאאוטלט.

בין אם NoaNoa Concept Store, חנות בגדים מדליקה אשר מציעה מגוון עשיר ונמצאת ממש בלב העיר (ברחוב ul. Sienna 17), או Roban אשר נמצאת צעידה קצרה מהכיכר (ul. Jabłonowskich 9) ומציעה מזכרות וממורביליה שונה. ויש גם את Resztki tkanin, חנות קטנטנה ומיוחדת לאוהבי הבדים (Rakowicka 14), ועוד ועוד. באופן כללי, קרקוב יחסית זולה, ותוכלו למצוא כמעט כל מה שתרצו במרכז העיר או בחוצותיה (שם המחירים מן הסתם נוחים יותר).

מרכז אאוטלט חדש בדרך?

כן, כן. מיזם חדש של KG Group כבר יוצא לדרך עם מרכז אאוטלט חדיש וענקי החולש על פני 12 אלף מטרים רבועים בשלב הראשון, עם כ-80 חנויות אאוטלט. שלב זה אמור להיות פתוח לציבור כבר בתחילת שנת 2020, ממש מעבר לפינה. בשלב השני של הפרויקט, עוד כ-9000 מטרים רבועים יתווספו למתחם, עם כ-70 חנויות. מה שמסתכם ב-150 חנויות אאוטלט במרכז אחד, ובכך הופך את קרקוב לאחד ממרכזי האאוטלט הגדולים באירופה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh