שיפורים לרכבי יוקרה – השמיים הם הגבול

שיפורים לרכבי יוקרה – השמיים הם הגבול

כשאנחנו קונים רכב יוקרה אנחנו מקבלים לידינו מוצר מאובזר היטב, אסתטי להפליא ובעל ביצועים מרשימים. מצד שני, תמיד ניתן לשפר עוד יותר גם רכבים איכותיים מאוד, וכשמשפרים רכב יוקרתי התוצאה היא מכונית פשוט מושלמת.

מערכות בטיחות משוכללות

אמנם רכב יוקרה רבים מגיעים עם מערכות בטיחות חדשניות בילט אין, אבל כדאי לזכור שתחום זה משתכלל כל העת, כך שבהחלט ייתכן מצב שבו יש לכם רכב יוקרתי אבל חסרה בו אחת המערכות. בפרט כדאי לשפר רכב יוקרה עם מערכת זיהוי הולכי רגל, מערכת זיהוי רוכבי אופניים או אופנועים, מערכת זיהוי תמרורים או מערכת בקרה סטייה מנתיב הנסיעה (ובאופן כללי כדאי להתעדכן כל העת, שכן במסגרת פיתוחן של המכוניות האוטונומיות שידעו לנהוג גם בלעדינו, נוצרות כל העת מערכות בטיחותיות חדשות).

ריפודים יוקרתיים לרכב

עוד קטגוריה של שיפורים לרכבי יוקרה היא ריפודים מובחרים. אמנם באופן טבעי כל רכבי היוקרה מגיעים מראש עם ריפוד איכותי, אבל גם ברכבים אלה ישנו בלאי טבעי ואחרי זמן מה כדאי להשקיע בהחלפת הריפוד – שהרי ריפוד שחוק ובלוי פוגם באופן כללי במראה של הרכב, ובוודאי שכך הדבר כשמדובר על רכבי יוקרה. חשוב מאוד להקפיד הן על איכות הריפוד ועל רמת גימור ללא פשרות, והן על התקנה מקצועית, כשכדאי לקחת בחשבון שייתכן שהחלפת הריפוד תחייב אתכם להיפרד מהרכב ליומיים או שלושה.

ציפויים לרכבי יוקרה

המטרה של שיפורים לרכבי יוקרה היא להקנות להם אופי ייחודי, ועוד דרך שבה ניתן להשיג מטרה זו היא ציפויים לרכב. אמנם לכל רכב יוקרה ישנה אישיות כבר מהרגע שהוא יורד מפס הייצור ועולה על הכבישים, אבל כדי שהאופי שלו יהיה עוד יותר ייחודי ובפרט מותאם לזה של בעליו, כדאי להיעזר בציפויים השונים הקיימים כיום – מדבקות קרבון, ציפוי קרבון, מדבקות ויניל וציפוי ויניל. עוד אופציה היא ציפוי בגוונים מקוריים שיהפכו את הרכב שלהם ליחיד במינו, ועוד בחירה היא בין ציפוי כל הרכב לבין ציפוי חלקים ממנו. כדאי לדעת כי ציפויים לרכב יוקרה משפרים גם את העמידות שלו – לפירות פיקוס, ללשלשת של יונים ועוד.

שיפורים לרכבי יוקרה – האם חלונות כהים הם חוקיים?

עוד אופציה של שיפורים לרכבי יוקרה היא חלונות כהים. בהקשר זה חשוב להכיר את החוק, שקובע כי חל איסור להכהות את השמשה הקדמית, את השמשה האחורית, את השמשה שליד מושב הנהג ואת השמשה שליד הנוסע שליד הנהג. למעשה, רק את השמשות שליד המושבים האחוריים ניתן להכהות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh