גדלנו בשנה…

גדלנו בשנה…

כ-2000 תלמידים סיימו שנת פעילות עשירה בתכנים ועשייה בצהרוני "ניצנים" בבתי הספר.

החברה העירונית רחובות הפעילה זו השנה הראשונה את צהרוני "ניצנים" בבתי הספר בעיר עם עשרות מורים ומדריכים, ו-2000 תלמידים סיימו שנת פעילות מבורכת, שופעת פעילות פדגוגית, חינוכית ויצירתית, כשהנושא המוביל היה חינוך לבריאות.

במסיבות סיום השנה המשותפות עם ההורים הושקעה מחשבה רבה ויצירתיות בשפע. התלמידים קיבלו שי מטעם החברה העירונית – יומן תלמיד מעוצב לשנה הבאה ומתנה אישית שבחרה כל רכזת להעניק לכל ילד.

מכתבי תודה והוקרה רבים המשבחים את הפעילות החינוכית המתבצעת במסגרת הצהרונים בבתי הספר נשלחו אל הרכזים, המדריכים ומשרדי ההנהלה, ובהם הערכה רבה על המענה שניתן לכל ילד בצהרון על פי צרכיו ועל המידעונים שחולקו להורים בכל חודש לצורך שקיפות ומעקב על העשייה.

כמו כן, במהלך השנה החולפת זכו צהרוני החברה העירונית בבתי הספר לשבחים מאביבה בן רפאל, מנהלת מחוז המרכז על התכנית הפדגוגית "לי-בריאות" שהוצגה באחד הכנסים.

יוספה חליבה, מנכ"לית החברה העירונית רחובות: "השנה, השקענו חשיבה רבה בתכניות פדגוגיות ופעילויות חווייתיות איכותיות. אני שמחה שהצלחנו גם השנה לשמור על רמה גבוהה מאוד של פעילות וזאת בזכות ניהול ועבודה של עשרות צוותים נפלאים בשטח".

מיכל קרקוף, מנהלת מחלקת צהרונים וקייטנות: "זו הייתה שנה נפלאה מלאת יצירה ועשייה. אני מודה לצוות על המקצועיות והרגישות שהפגינו בעבודתם מול הילדים ומברכת את הילדים בברכת חופש נעים".

ההרשמה לצהרוני תשע"ט נמצאת כעת בעיצומה ומתבצעת באופן מקוון באתר האינטרנט של החברה העירונית www.ironit-rehovot.co.il

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh