התחלת פעילות הקייטנות

התחלת פעילות הקייטנות

היום הראשון לחופש הגדול ברחובות: כ-7000 תלמידים יפתחו את החופש הגדול בקייטנות החברה העירונית

קייטנות הקיץ של החברה העירונית יצאו לדרך עם כ-7000 תלמידים ועשרות פעילויות חווייתיות ומעשירות במסגרת הקייטנות השונות שהחברה מפעילה. בין קייטנות החברה: "בית הספר של החופש הגדול", קייטנת הכנה לכיתה א', קייטנת המדע, וקייטנות ייחודיות בנושאי ספורט, אמנות ותאטרון.

תכנית הקייטנות מעשירה ומספקת מבחר חוויות לילדים תחת עולמות תוכן שונים בהתאם לאופי הקייטנה וגילאי הילדים. לדוגמה, בקייטנת הכנה לכיתה א' יזכו הילדים לחוות לראשונה פעילות בין כתלי בית ספר באווירה נינוחה וכיפית, אשר תבטיח להם כניסה קלה יותר לשנת הלימודים. במסגרת הקייטנה יחלו הילדים ללמוד בצורה חווייתית את האותיות, בהשראת הספר "אותיות מפטפטות" של דתיה בן דור על ידי מורים מוסמכים לגיל הרך.

קייטנות קיץ 3

מנהלי החברה העירונית בחרו בקפידה את התכנים השונים במסגרת מבחר הקייטנות שנותנים מענה איכותי לאלפי ילדי העיר החל מגן חובה. המבחר מאפשר להורים לשלוח את ילדיהם לקייטנה המתאימה לתחומי העניין של הילדים ומאפשרת להורים העובדים להמשיך את שגרתם בידיעה שילדיהם נמצאים בידיים טובות הן מבחינת ביטחון והן מבחינת תוכן.

מבין הפעילויות המתוכננות להתקיים בקייטנות: הצגה של היפה והחיה, מופע קוסם מדליק, מופעי תיפוף בשיתוף הילדים, פעילויות מים, תחנות ספורט, מספר סיפורים עם כלי הקשה ועוד המון פעילויות מגוונות.

מנכ"לית החברה העירונית, יוספה חליבה: "במשך חודשים רבים אנו נערכים הן מבחינה פדגוגית והן מבחינה לוגיסטית לפתיחתן של קייטנות הקיץ עבור אלפי ילדי העיר. אנו מודים להורים שנותנים בנו אמון, ומאחלים לילדים קיץ מהנה ובטוח"

ההרשמה המקוונת לקייטנות נסגרה, ניתן להיכנס לרשימת המתנה דרך המייל: gvia@ironitr.co.il

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh