"תסתכל לי בעיניים": מונעים תאונות בדרך צבעונית וססגונית

"תסתכל לי בעיניים": מונעים תאונות בדרך צבעונית וססגונית

50 מדרכות הפכו לססגוניות ברחבי העיר באמצעות המחלקה לבטיחות בדרכים באגף חירום, ביטחון ובטיחות בעיריית רחובות.  ברחובות יצא לדרך מבצע הסברה ארצי לזהירות בדרכים בשיתוף הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים

בעיריית רחובות הזדרזו להכין את המדרכות בעיר לקראת חופשת הקיץ של הילדים: מחלקת הבטיחות בדרכים באגף החירום, ביטחון ובטיחות החל ביישומו של קמפיין הסברה  להולכי הרגל בשיתוף הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, תחת הסלוגן "תסתכל לי בעיניים". הקמפיין מעביר מסר של חשיבות יצירת קשר עין בין הנהג/ת להולכ/ת הרגל.

במסגרת הקמפיין נצבעו מדרכות ברחבי העיר ממש לפני הירידה למעבר חציה בצבעים בולטים של כחול, אדום אפור ולבן בצורת מעבר חציה. מטרת הצביעה היא למשוך את עינו של הולך הרגל בטרם הירידה לכביש על מנת שישים לב לדרך, ויתרכז בחציה זהירה של הכביש.

אייל לוי, מנהל המחלקה לבטיחות בדרכים באגף הביטחון והחירום: "הקמפיין הנוכחי מתמקד בהולכי הרגל כדי למנוע התפרצות לכביש וחצייה מתוך היסח דעת. בחרנו את המקומות אשר בהם אין רמזורים "

המחלקה לבטיחות בדרכים בעיריית רחובות בניהולו של אייל לוי, בשיתוף פעולה עם האגף לשירותים חברתיים והמחלקה לרווחת האזרח המבוגר, קיימה הסברה מתאימה  באירוע שרים 70 לאזרחים הוותיקים בבית העם,  הוקמה עמדת זהירות בדרכים עם דייל הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, חולקו פליירים וחומר עיוני בנושא המותאם לשכבת הגיל המבוגרת, כל אזרח/ית מבוגר/ת קיבלו שי קופסה ממותגת לאחסון אישי .

המחלקה לבטיחות בדרכים יוצאת בקריאה למתנדבים בכל טווח הגילאים , המעוניינים  לסייע בחיזוק מערך הבטיחות בדרכים בעיר , לפנות למחלקת הבטיחות בדרכים בטלפון : 08:9392422 או במייל : eyal_levi@rehovot.muni.il

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh