הכי גבוה שאפשר

הכי גבוה שאפשר

מופע הסיום המרהיב של בית הספר ג'ימנסט להתעמלות ואקרובטיקה ברחובות.

אולם קציר ברחובות התמלא ביום שני עד אפס מקום. מאות הורים, תלמידים ואורחים, הגיעו לצפות במופע הסיום של בית הספר ג'ימנסט להתעמלות ואקרובטיקה של החברה העירונית ברחובות, שקיים מופע סיום שנה מרהיב במיוחד. סמנכ"ל החברה העירונית ומנהל מחלקת הספורט איציק עובדיה, בירך בשם ראש העיר והבטיח שהעירייה תמשיך לתמוך בבית הספר המצליח, שבו חברים כ-500 מתעמלים ומתעמלות.

ג'ימנסט רחובות פועל בעיר במסגרת מחלקת הספורט של החברה העירונית. הוא מנוהל מקצועית על ידי נירית דנון לאופר וענת גרוס ליבוביץ. ב-12 שנות פעילות הוא מך אליו מאות בני נוער וילדים, הפועלים במספר מרכזים בעיר בהם בית הספר ויצמן בהובלת נופר שווימר, שפרינצק בהובלת מעיין רודיטי ואור קיפר, בשכונת חבצלת בהובלת עמית בן ידידיה ובמספר בתי תלמיד בעיר.

האירוע המלהיב כלל מספר מופעי ראווה של הקבוצות השונות, ובהן גם של נבחרת ההתעמלות והאקרובטיקה העירונית הייצוגית, שמופיעה באירועים עירוניים וארציים.

איציק עובדיה, שכיבד את האירוע בנוכחותו, בירך את המתעמלים והמתעמלות. הוא הביע את התרשמותו מפעילות בית הספר בעיר, והבטיח שהעירייה, באמצעות חברה העירונית, תמשיך לתמוך, לפתח  ולהשקיע משאבים בקידום פעילות ההתעמלות והאקרובטיקה בעיר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh