יהודה אורן מנכ"ל עופר רחובות חוגג את המונדיאל

יהודה אורן מנכ"ל עופר רחובות חוגג את המונדיאל

כ- 150 מוזמנים, ביניהם אופירה אסייג, אייל ברקוביץ עם חברתו שרון כהן, מאור בוזגלו, פבלו רוזנברג עם חברים, צביקה הדר, שחקני כדורגל, סלבס ומובילי דעת קהל, הגיעו לאירוע שנערך ע"י מותג שעוני היוקרה הובלו, מנותני החסות הרשמיים של מונדיאל 2018.

אורח הכבוד היה יהודה אורן מנכ"ל קניון עופר רחובות ורעייתו אתי.

במסגרת האירוע שנערך במקביל ל-29 מדינות הושק בישראל ובעולם מהדורה מוגבלת של 2018 – שעונים חכמים המיועדים לשופטי המונדיאל, בשת"פ עם גוגל, פיפ"א ואינטל.

האירוע נערך במסעדת קלארו בת"א, בניצוחו של השף רן שמואלי וכלל ארוחת ערב חגיגית בהשראת המונדיאל, בר משקאות שעוצב עם דגלי הקבוצות והקרנה על גבי מסכי ענק של חצי גמר מונדיאל 2018 – צרפת מול בלגיה.

מי שגנב את ההצגה היה אייל ברקוביץ שהגיע עם חברתו החדשה שרון כהן, אך ביקש לפתוח שולחן עם אופירה אסייג וחברים, צביקה הדר שעדכן את פבלו רונזברג באוסף השעונים שלו, שחקן הכדור רגל מאור בוזגלו שהגיע עם הסוכן והתעניין בקולקציה החדשה, הדוגמנית רונית יודקביץ שהגיעה למען בן זוגה איש העסקים אלי ברק מאחר והיא לא מבינה כלום בכדור רגל, התאומים עמרי ורועי בן נתן שהגיעו נטולי בנות הזוג, אינה סטיוארט שעזבה לאחרונה את בית האח הגדול, לי לוי שהגיעה בשמלה מנומרת במיוחד.

אופריה אסייג ואייל ברקוביץ

צביקה הדר עם פבלו רוזנברג

כמו כן נצפו: יאנה ראלף, ניר  קלינגר, אריק בנאדו, ג. יפית, ועוד.

צילום: ערן לם

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh