המחזמר המצליח "אנני" מברודווי בהפקה ישראלית חדשה

המחזמר המצליח "אנני" מברודווי בהפקה ישראלית חדשה

הצגת הבכורה של המחזמר "אנני" בישראל -בבית העם רחובות-היכל התרבות העירוני.
מחזמר לכל המשפחה בבימויו של צדי צרפתי ובכיכובם של טלי אורן, אבי קושניר, חני נחמיאס, דליק ווליניץ ואחרים. הצגות הבכורה יתקיימו בבית העם רחובות-היכל התרבות העירוני ביום שלישי וביום רביעי,  7/8 ו-8/8 בשעה 17:00.

המחזמר המצליח מברודווי מגיע לישראל בהפקה ישראלית חדשה ויעלה לסיבוב הופעות בתחילת אוגוסט כאשר הצגת הבכורה וההצגה השנייה יהיו בהיכל התרבות רחובות.

אנני הוא אחד ממחזות הזמר המצליחים והאהובים בכל הזמנים, זוכה 7 פרסי הטוני, ובניהם פרס עבור המחזמר הטוב ביותר. "Tomorrow" ו – "It's the Hard Knock Life" שניים משירי המחזמר, הפכו לפופולריים ביותר. מאז ועד היום עלה אנני בעשרות מדינות ושפות בכל העולם, ובאוגוסט 2018 מגיע לישראל בהפקה חדשה ומרהיבה לכל המשפחה.

המחזמר בבימויו של צדי צרפתי ובכיכובם של טלי אורן, אבי קושניר, חני נחמיאס, דליק ווליניץ.

בתפקיד אנני (לסירוגין) ליה שקד ושי הראל, ועוד עשרות שחקנים, זמרים, רקדנים, ילדים ובליווי תזמורת חיה.

המחזמר מגולל את סיפורה המרגש של אנני השובבה והפקחית, המתחיל בבית היתומות העלוב של מיס האניגן (טלי אורן) המרשעת, ומסתיים, למרות כל הקשיים, באחוזתו המפוארת של המיליארדר אוליבר ווארבאך (אבי קושניר) שאת ליבו כובשת אנני בעליזות וחוכמה. חני נחמיאס מגלמת את גרייס פארל – מזכירתו הנאמנה של אוליבר. דליק ווליניץ יגלם את הנשיא רוזוולט.

משך ההצגה: שעתיים וחצי כולל הפסקה.

מועדי ההצגות בהיכל התרבות בית העם ברחובות: 7-8 באוגוסט 2018 בשעה 17:00. מחירים החל מ-89 ₪ לינק לרכישת כרטיסים: http://www.ironit-rehovot.co.il/event.asp?event=16223

או בקופת ההיכל בטלפון: 08-9232200

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh