בניית בריכות שחייה לבית ברמה אחת מעל כולם

בניית בריכות שחייה לבית ברמה אחת מעל כולם

לרבים מהישראלים יש חלום משותף, לגור בבית פרטי עם חצר גדולה ומטופחת הכוללת בין השאר בריכת שחייה מרווחת עם מים צלולים ונעימים. כיום, קל יותר מאי פעם להגשים את החלום הישראלי, ומי שיש בבעלותו בית פרטי עם גינה יכול להזמין בריכת שחייה מרווחת במחיר משתלם ושווה לכל כיס. יש מגוון פתרונות המתאימים לכל כיס, חברה מקצועית המתמחה בתכנון, בניית והתקנת בריכות שחייה ביתיות מציעה מגוון דגמים ושלל עיצובים לבחירה.

בריכת שחייה קונים רק מחברה מקצועית ואמינה

בריכת שחייה יש לקנות רק מחברה מקצועית, ותיקה ואמינה, זו השקעה משתלמת לטווח הארוך התורמת גם לגידול משמעותי בערך הנכס ולשיפור באיכות החיים. יש מגוון סוגים ודגמים של בריכות שחייה, הדגמים הנפוצים ביותר הם:

  • בריכת שחייה ביתית מבטון – בניית בריכות שחייה ביתיות מבטון נחשבת ליקרה ולמורכבת ביותר, יש לבנות את הבריכה לפי תכנון של אדריכל מוסמך ובהתאם לתקנות המחייבות, הליך הבנייה עשוי להימשך זמן רב בגלל עבודות העפר ויציקות הבטון.
  • בריכת שחייה ביתית מתועשת – בריכת מתועשת מתאימה לרוב חצרות הבתים, היא בנויה מפנלים תרמו-פלסטיים המיוצרים במפעל. בניית בריכה ביתית מתועשת אורכת כשבועיים בלבד, ניתן לבחור מתוך שלל עיצובים לבחירה ולהתאים את העיצוב לצורכי הלקוח וטעמו האישי, כמו גם לתנאי השטח במקום.
  • בריכת שחייה מפיברגלס – הבריכה מיוצרת במפעל ומגיעה מוכנה לבית הלקוח, לאחר תכנון מקצועי והתאמנת העיצוב לדרישות הלקוח.

בנוסף, מי שמחפש פתרון זול ויעיל לבריכה בחצר הבית יכול לרכוש בריכות עיליות לגינה. בריכת שחייה עילית נחשבת לפתרון מועדף בקרב רבים מאחר וקל לנייד אותה, אפשר לאחסן את הבריכה בחורף במקום סגור, ויש מגוון דגמים ועיצובים לבחירה, כאשר בריכה עילית נחשבת לפתרון הזול ביותר ומחירה נמוך באופן משמעותי מבריכות ביתיות אחרות.

חשוב לדעת כי כיום ישנם דגמים חדישים של בריכת ביתית עילית מבטון, זהו פתרון מומלץ לכל מי שמעוניין להתקין בריכה פרטית בגינה וליהנות ממוצר עמיד ואיכותי,. שלד הבריכה עשוי מאריחי ותבניות בטון בגימור של עץ טבעי למראה יוקרתי וייחודי. ניתן להציב את הבריכה על הקרקע, לטמון אותה בקרקע ויש גם פתרון חדיש להטמנת הבריכה באדמה כאשר בלחיצת כפתור הבריכה צצה מעלה ואפשר להשתמש בה.

ייעוץ מקצועי לפני בחירת סוג הבריכה

ישנם סוגים שונים ומגוונים של בריכות שחייה, לכל דגם יש יתרונות וחסרונות, וכדי לקבל החלטה נכונה ומשתלמת אין לוותר על ייעוץ מקצועי. את הבריכה יש להתאים לצרכיו הייחודיים של הלקוח, למטרת השימוש, לגודל הגינה ותנאי השטח וכמובן למגבלות התקציב. כדי להגשים חלום וליהנות מבית עם בריכת שחייה פרטית כל שעליכם לעשות הוא לפנות לנציגי השירות של חברה המתמחה בבניית כל סוגי הבריכות, כך תוכלו גם אתם ליהנות מאיכות חיים גבוהה ומגינה פרטית עם בריכה מעוצבת ואיכותית.

תמונה: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh