עיריית רחובות החלה במבצע עיקור וסירוס חתולי רחוב

עיריית רחובות החלה במבצע עיקור וסירוס חתולי רחוב

השרות הווטרינרי העירוני החל במבצע עיקור וסירוס חתולי רחוב ברחבי העיר, בשיתוף פעולה עם תושבי העיר ומאכילי החתולים.

עד כה טופלו עשרות חתולי רחוב שעברו עיקור או סירוס, קיבלו חיסון כנגד מחלת הכלבת וטיפול מניעתי כנגד טפילים ולאחר תקופת התאוששות הוחזרו לאזורי המחיה שלהם בעיר.

ד"ר אבי צרפתי, הווטרינר העירוני בשירות הווטרינרי: "אנו פועלים גם למניעת מחלות וטפילים בקרב החתולים, התהליך יביא גם לשיפור איכות החיים של התושבים".

השירות הווטרינרי העירוני החל במבצע לעיקור וסירוס חתולי רחוב ברחבי העיר, זו השנה השמינית ברציפות.

המבצע החל בתחילת חודש יולי ועד כה טופלו עשרות חתולי רחוב. המבצע נערך במטרה לשלוט באוכלוסיית החתולים באמצעות הפחתת המלטות לא מבוקרות. המבצע מסייע בצמצום הסבל הכרוך בחיי רחוב עבור החתולים. כמו כן, הוא מביא לשיפור איכות חייהם של התושבים במקומות בהם ריבויים של החתולים מהווה מפגע סביבתי או תברואתי.

במסגרת המבצע אשר מתקיים על ידי חברה חיצונית, תחת עינו הפקוחה של השירות הווטרינרי העירוני, אוספים חתולי רחוב על ידי לוכדים מקצועיים, מעקרים או מסרסים על פי הנחיות וטרינריות ארציות, ומחסנים בחיסון כנגד מחלת הכלבת. בנוסף החתולים עוברים טיפול מניעתי כנגד טפילי מעיים וטפילי עור. בתום תקופת התאוששות מסמנים את החתולים ומחזירים אותם למקום בו נלכדו.

ד"ר אבי צרפתי, הווטרינר העירוני בשירות הווטרינרי: "אנו מודים לתושבים על שיתוף הפעולה בקיום המבצע לטובת חתולי הרחוב. במסגרת זו אנו פועלים למניעת מחלות וטפילים בקרב החתולים, ולפיכך אנו בטוחים שהתהליך יביא גם לשיפור איכות החיים של התושבים. אנו קוראים לתושבים המעוניינים לקחת חלק במבצע לפנות למוקד העירוני להשארת פרטיהם, ולתיאום והגעת הלוכדים. קיים עומס וביקוש גבוה ולכן ממליץ להתאזר בסבלנות".

תושבים המעוניינים לקחת חלק במבצע, מתבקשים לפנות למוקד העירוני 106, ניתן גם בווטסאפ: 050-8806106.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh