עמותת ידיד לחינוך מסכמת את התרומה למערכת החינוך

עמותת ידיד לחינוך מסכמת את התרומה למערכת החינוך

15 בתי ספר, 81 גמלאים,  10,325 שעות חונכות וסיוע לתלמידי העיר רחובות!

דרושים גימלאים: לעבודה עם תלמידים בבתי הספר בעיר רחובות.

'ידיד לחינוך' ברחובות הוקמה לפני כחמש שנים ע"י הרכזת המקימה אתי גולד. היום מובילה את הפעילות, מירי רגירר, אשת חינוך ותיקה, גימלאית תושבת העיר, המנהיגה את הקבוצה ומרכזת את הפעילות.

העמותה פועלת בשלושה עולמות תוכן. עולם ההתנדבות, עולם הגימלאות ועולם החינוך. הפעילות בתמיכת עיריית רחובות, תוך שיתוף פעולה פורה עם ראש העיר, מחזיק תיק החינוך ואגף החינוך בעיר וכמובן  באישור משרד החינוך.

המתנדבים פועלים ב – 15 בתי ספר בעיר. 81 גימלאים נמרצים המתנדבים כל אחד יום בשבוע לפחות בסיוע ותמיכה לתלמידי העיר, במגוון תחומים ונושאים. מתמטיקה, ספריה, אנגלית, מדעים וגם שחמט, אומנות, מחשבים וסיוע לתלמידים עולים.

הפעילות מתבצעת במסגרת פרטנית או בקבוצות למידה קטנות של 2-3 תלמידים.

מירי רגירר: " אנו נותנים ומקבלים כל הזמן, מפיצים אור ואהבה לילדי רחובות. השנה לאור התרחבות הקבוצה הוקם דרג ניהול נוסף של "ראשי צוותים", גם הם גימלאים מתנדבים, בבתי ספר בהן קבוצת מתנדבים גדולה. תפקיד זה חשוב ומשמעותי בשדירת הניהול של פעילות רחבת היקף שכזו,  המרימה באופן שווה את ההתנדבות למערכת החינוך ואת התרומה לאיכות חיי הגימלאי, באמצעות  הכשרות ומפגשים פדגוגיים וחברתיים".

היא קוראת לגימלאים נוספים להתנדב במסגרת זו: "מחקרים מוכיחים כי ההתנדבות תורמת לאיכות ואורך החיים. ההתנדבות ב'ידיד לחינוך' היא התנדבות שמחה ומעצימה המעניקה לחיי הפנסיה צבע ואור. בתי הספר מבקשים וזקוקים למתנדבים נוספים לקראת שנת הלימודים שתפתח בקרוב. אין צורך בניסיון קודם, מגוון תחומי העשייה רחב ומותאם לרצון המתנדב/ת וצרכי ביה"ס. אנו זקוקים לכם עם לב חם ואוהב ואוזן קשבת. כל אחד ואחת יכולים לתרום ולהתרם. הצטרפו אלינו והיו ידידים לחינוך".

להצטרפות, מירי 050-6911515.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh