חנות מקוונת באינטרנט – כל היתרונות

חנות מקוונת באינטרנט – כל היתרונות

95% מהישראלים העידו על עצמם שהם רכשו לפחות פעם אחת בחייהם מוצר כלשהוא דרך האינטרנט. מעל ל-50% מהישראלים הבוגרים טוענים שהם רוכשים לפחות פעם אחת בחודש באינטרנט ושימשיכו לעשות את זה בגלל הנוחות, בגלל הפשטות, בגלל הביטחון בקנייה ולא פחות חשוב, בגלל המחירים האטרקטיביים שיש ברשת.

אם יש לכם מוצרים כלשהם שאתם רוצים למכור, הזירה הווירטואלית היא בשבילכם. כולם נמצאים שם וכולם מחפשים את מבוקשם ברשת ואתם צריכים להיות בצד השני עם חנות אינטרנטית מושכת ומזמינה, עם מחירים אטרקטיביים ובעיקר, עם אמינות מרבית ועם שירות לקוחות מעולה. הנה כל היתרונות שיש לחנות מקוונת באינטרנט ולמה אתם חייבים אחת כזו.

  • היא זולה לתפעול – חנות מקוונת באינטרנט זולה הרבה יותר לאחזקה ביחס לחנות פיזית. ההקמה שלה יכולה לעלות עד כמה אלפי שקלים והתפעול שלה לא מצריך תשלום גבוה על שכירות, על חשמל, ארנונה, עובדים והוצאות אחרות. עם תקציב לא גבוה אתם יכולים למכור ברשת ולעשות את זה בהצלחה.
  • אין הגבלה על כמות מוצרים – חנות פיזית מוגבלת במקום. השטח ששכרתם או קניתם הוא זה שיקבע את כמות המוצרים שתוכלו להציע ללקוחות שלכם מה שלא כן בחנות מקוונת. בחנות מקוונת אתם יכולים תמיד להרחיב את ההיצע, יכולים להוריד מוצרים בכמה קליקים ולהוסיף אין ספור מוצרים חדשים מתי שתרצו.
  • וורסטיליות – חנות פיזית אפשר לעצב פעם אחת או פעמים ספורות. כל שינוי ידרוש שיפוצים, שינויים ובעיקר – הוצאות גדולות. חנות אינטרנטית יכולה להיות גמישה בעיצוב. שינוי עיצוב של חנות הוא עניין פשוט יחסית והוא לא יעלה לכם יותר מידי. אתם יכולים תמיד לעשות שינויים, להתאים את החנות לרוח הזמן, לשנות כפתורים וקטגוריות ולעשות את הכול במהירות ובתקציב נמוך.
  • הצעות מפולחות – הטכנולוגיות רק הולכות ומתפתחות ושיטות איסוף המידע על גולשים רק הולכות ומתרבות, מה שאומר שניתן להציע הצעות מפולחות לגולשים ספציפיים. התוצאה היא הצלחה גדולה יותר במכירות, התאמת המוצרים ללקוחות ודייקנות רבה יותר.
  • חנות שאינה תלויה במיקום – המיקום הגאוגרפי שלכם ממנו אתם מנהלים את החנות לא רלוונטי. אתם יכולים לגור בקצה אחד של מדינת ישראל ולמכור ללקוחות בקצה השני. הכול הרי מתנהל באמצעות משלוחים.
  • חנות שאינה תלויה בשעות פתיחה – לחנות פיזית יש מגבלה של מקום, בהתאם לשעות המקובלות או להנחיות מקומיות. לחנות אינטרנטית אין הגבלה והיא פתוחה למעשה כל הזמן.
  • אפשרות לבצע סקרים – בחנות אינטרנטית אתם יכולים מידי פעם לבצע סקרים. מה הלקוחות מחפשים? איך אתם יכולים לשפר את השירות שלכם? הכול פשוט והטכנולוגיות לא מצריכות יידע מוקדם.

חנות מקוונת באינטרנט יכולה להעשיר את חשבון הבנק שלכם. היא יכולה להצליח אם תעשו שימוש בכלים הנכונים והיא יכולה לשרת אין סוף לקוחות.

לפרטים היכנסו וקבלו מידע נוסף https://www.pagee.co.il/page/חנות-וירטואלית

צילום: iclipart

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh