8 דברים שחשוב לבדוק לפני תוספות שיער

8 דברים שחשוב לבדוק לפני תוספות שיער

יצירת מראה מרשים, שופע וסקסי – מדובר באחת המטרות החשובות ביותר עבור כל אישה ואישה. על מנת להשיג מטרה זו, לעיתים קרובות יש צורך לבצע טיפולים שונים, הסרת נגעים או בעיות והוספה של מה שחסר. לאור הבעיות האקולוגיות הרבות ולעתים נטיות גנטיות, השיער לא תמיד מאופיין בנפח, אורך והמראה הרצוי. במקרים אלה, תוספות שיער מהוות פתרון מעולה. אך כמו כל דבר טוב, יש להתייחס לנושא ברצינות הנדרשת. לפניכם שמונה נושאים ששיש לבדוק לפני שקופצים ראש להליך הקוסמטי המיוחד הזה.

איכות תוספות השיער

כמו בכל דבר אחר – האיכות קובעת. יש למצוא את הספק שיעניק את תוספות השיער האיכותיות ביותר, באחריות. לכן, בכדי ליצור את תוספות השיער המושלמות והמרשימות ביותר, יש להשקיע בבסיס, כלומר בשיער עצמו שיהפוך לתוספות אלה.

תוספות קבועות או זמניות?

אחת השאלות שיש לשאול את עצמנו בעת תחילת הליך תוספות השיער, זה האם אנו באמת רוצים שהן כל הזמן יהיו איתנו, או לא. יש להבין את כל דקויות העניין, ההגבלות ותנאי התחזוקה של תוספות השיער הטבעיות ולאחר מכן לעשות את כל הדרוש על מנת להפיק את מלוא התועלת מהחידוש הזה בחיים שלכן.

אם מעוניינים בתוספות שיער זמניות – תוספות שיער בקליפסים, יכולות להיות פיתורן אידיאלי.

שיטת החיבור

לאחר הבחירה בסוג תוספות השיער, יש לעשות את ההחלטה הנכונה גם בדבר שיטת החיבור, שמהווה שלב חשוב ומהותי ביותר בדרך למראה השיער הרצוי. יש שיטות שונות, כאשר חלקן קלאסיות ומעט מיושנות (כגון שיטת החרוזים או ההדבקה בדבק), אך השיטה המתקדמת ביותר היא ההלחמה, כאשר יש סוגי שונים: הלחמה בקרטין, הלחמה קרה, ננו אס פי ועוד.

מצבו הבריאותי של השיער הטבעי

חשוב מאוד שלא לנסות לפתור בעיות בריאותיות המשפיעות על מצב השיער באמצעות התוספות, משום שתוספות שיער לא יחזיקו על שיער חלש, דליל ושביר. לכן, אם תוספות השיער הן הפיתרון לשיער דליל עבורכן, עדיף לבדוק קודם את הסיבה לנשירה, לפתור אותה, ורק אז לדאוג לעניין המראה החיצוני.

כיצד לטפל בתוספות לאחר החיבור

נושא שיש לדון בו באריכות לפני תחילת הליך הוספת השיער, הוא כיצד לטפל בתוספות לאחר סיום התהליך. ההתלהבות הראשונית עוברת, ואז מגיעה השגרה שעשויה להיות מייגעת ביותר, ולכן יש לבדוק את הדרישות מבעוד מועד, לעשות תיאום ציפיות ולעשות את כל הדרוש על מנת שתוספות השיער ישרתו אתכן לאורך זמן.

עיצוב השיער יחד עם התוספות

מעבר לטיפול השותף, כל הנשים שהתחדשו בתוספות שיער מרשימות ואיכותיות רוצות גם ליהנות מהאפשרות לעצב את השיער כראות עיניהם – עם פן, מחליקים, מסלסלים ועוד. יש לעבור על כל כללי העיצוב המאפשרים לעשות זאת מבלי לפגוע בתוספות ולקצר את תוחלת החיים שלהן, וזהו חלק מהתהליך ההכנה התקין של כל אמן בתחום השיער.

חפיפות של תוספות השיער

אחד השינויים המשמעותיים שעוברת השגרה של האישה לאחר חיבור תוספות השיער, זה העובדה שאסור לחפוף לעיתים קרובות כמו מקודם, ועבור חלק מהנשים מדובר בנושא קריטי ביותר. כך, יש להיערך לכך מראש, לדאוג לתכשירי חפיפה יבשה שיאפשרו לשמור על תוספות השיער מבלי לפגוע לתחושה הכללית של ניקיון הראש והשיער הטבעי.

בחירת האמן המתאים לביצוע העבודה

הנושא שלמעשה לתוכו מתאספות כל השאלות הקודמות – אמן שיער איכותי ומיומן תמיד ידאג לספק את כל המידע הדרוש לפני תחילת התהליך, יבחר את תוספות השיער המתאימות ביותר למטרות של האישה מבלי להיות תלוי בהעדפות האישיות שלו וילווה אותה לכל אורך הדרך גם אחרי החיבור.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh