ביקור אצל התאומה: המוזיקה הרחובותית מתנגנת בגרנובל צרפת

ביקור אצל התאומה: המוזיקה הרחובותית מתנגנת בגרנובל צרפת

משלחת נגנים רחובותיים השתתפו בפסטיבל מוזיקלי לכל הערים התאומות של גרנובל בצרפת.

דודי אשכנזי, מנהל האגף לקשרי חוץ בעיריית רחובות: " התושבים הרחובותיים אשר מייצגים אותנו במשלחות השונות עושים זאת בכבוד ובגאווה גדולה ומעלים את קרנה של העיר, ושל ישראל בכלל".

העיר גרנובל בצרפת היא עיר תאומה של רחובות.

מדי שנתיים מתקיים בגרנובל פסטיבל ערים תאומות, המורכב ברובו משיתוף פעולה מוזיקלי בין כלל המשלחות המגיעות מהארצות השונות:  אוסטריה, גרמניה, ארמניה, ליטא, מרוקו, אנגליה, יפן, סין, צרפת וישראל. הפסטיבל בניצוחו של המפיק המוזיקלי, פייר פוז'ר.

בשבוע שעבר שבה לישראל המשלחת מרחובות, אשר השתתפה בפסטיבל זו הפעם השישית

( החל משנת 2007 ), המשלחת מורכבת מנגנים תושבי רחובות.

המשלחת הישראלית עבדה בשיתוף פעולה עם כל המשלחות האחרות מבחינת עיבודים ויצירה,

ולקחה חלק במופע המרכזי בפסטיבל וההכנות לו.

במסגרת הביקור רה"ע של גרנובל, אריק פיולה, ביקר בסטודיו בו התאמנו המשלחות ונתן את ברכתו, והמשלחת הישראלית ביקרה אותו במעונו, כפי שנוהגת בביקוריה מידי שנתיים.

כלל המשלחות בפסטיבל בגרנובל

דניאל רוסוסקי, מלחין ומעבד, ראש המשלחת הרחובותית: "זה פסטיבל מבורך שאין כמוהו, וכל פעם שאנו יכולים להשתתף בו, זו זכות גדולה וחלום שמתגשם. אנחנו מייצגים את רחובות ואת מדינת ישראל באופן לא רגיל – מהצד המוזיקלי. זה פרויקט אשר יוצר חברויות חדשות, מהדק קשרים ישנים ומזכיר לכולנו שמוסיקה הינה שפה אחת -אוניברסאלית"

דודי אשכנזי, מנהל אגף קשרי חוץ בעיריית רחובות: "עיריית רחובות מחזקת ומעמיקה את הקשר עם ערים תאומות בארצות אחרות ואת השותפויות השונות. התושבים הרחובותיים אשר מייצגים אותנו במשלחות השונות עושים זאת בכבוד ובגאווה גדולה ומעלים את קרנה של העיר, ושל ישראל בכלל".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh