הרהיטים שהגינה שלכם חייבת לקיץ

הרהיטים שהגינה שלכם חייבת לקיץ

הגינה היא המקום האולטימטיבי לעונת הקיץ. מרחב הירגעות, שעשועים ואירוח. אחרי שהשקעתם בצמחייה עשירה ופינות חמד בדמות פרחים, מזרקות, בריכות דגים, גופי תאורה שמייצרים אווירה, הגיע תורם של הרהיטים. ריהוט גן איכותי ומסוגנן לצד פריטים משלימים כמו פתרונות הצללה.
מהם הטרנדים המובילים לעונה, על מה לשים דגש בבחירה ואילו פריטים ישלימו את ריהוט הגן הקיצי שלכם? כל התשובות לפניכם.

התחזית – יוצאים לגינה, מתחברים לכפר

נתחיל עם הבשורות המרעננות בריהוט הגן. כיום הסלון של הפנים הוא הסלון של החוץ. פינות ישיבה בגינה לא פחות יפות ומפנקות ממערכות הישיבה של המרחב הסגור. העץ והאלומיניום הם כוכבי העל של ריהוט הגינה, מחופים בראטן טבעי ששואב השראה מהחוץ, בגוונים רומנטיים עם קישוטים קלאסיים, צבעוניות שנעה בין אפרפר לתכלת.

כמו כן, בולט הטרנד המודולרי – חיבור נוח בין מערכות ישיבה שונות ושולחנות קפה, כורסאות וספות ב"מיקס אנד מאץ'" בהתאמה אישית, כך שתוכלו לבחור את הנוחות והסגנון המועדפים עליכם. מרבית הריהוט העכשווי נמוך וכמעט נושק לרצפה בסגנון חופשי בלתי מחייב.

חוויית האירוח החדשה – בר אצלכם בגינה

הגינות של היום הן לא הגינות של פעם. הקיץ רווחת המגמה של אירוח גבוה סביב הבר בגינה ולצורך כך, ניתן לצייד את המרחב במערכות בר הכוללות שולחנות גבוהים, לרוב עשויות אלומיניום בצביעה ייחודית המבטיחה עמידות גבוהה בתנאי שטח וכיסאות בר מרופדים, עשויים טיק בורמזי, חומר פופולארי בעל עמידות מרשימה. הבחירה היא בין שלל דגמים – שולחנות מלבניים, ארוכים או קצרים, פרי סטנד, עם כיסאות עטופים בבד או בעלי ריפוד באזור הישיבה או הגב, לפי בחירה.

פותחים את הקונכייה – נכנסים למוד רביצה

המרבצים ופינות הזולה תופסים מקום של כבוד בחצר הבית, לכל מי שרוצה לבלות זמן איכות במנח טבעי של הגוף. המרבצים גדולים, בצורת עיגול או קונכייה ומתאימים לישיבה של עד שלושה אנשים. לרוב עשויים משלדת אלומיניום חזקה בחיפוי ראטן וריפוד שפשוט לניקוי ואינו דוהה תחת השמש הקופחת. אפשר לבחור בשלל צבעים ולהוסיף כריות מסוגננות. בנוסף, ניתן למצוא מרבצים המגיעים כבר עם שמשייה נפתחת כך שההצללה היא יחד עם המרבץ.

הצללה מסוגננת – הגזיבו נכנס לפעולה

אפילו אם יש לכם פרגולה קבועה בחצר שמאפשרת הצללה של מרחב גדול, הרי שלעיתים תרצו למקם את פינת הישיבה מחוץ לתחום שמוצלל על ידי הפרגולה. כאן נכנס לתמונה הגזיבו, אוהל הצללה נייד שזוכה בשנים האחרונות להתייחסות עיצובית מרשימה. הוא עשוי ממתכת עם פסים דקורטיביים וגג מאסיבי, ניתן לניידו ממקום למקום או לקבע והוא כולל אפשרות גם לגג נפתח, לפי תנאי מזג האוויר.

הפריטים המשלימים – השולחנות מגיעים מהצד

מערכות הישיבה מגיעות לרוב עם שולחנות קפה אלגנטיים בעיצובים נקיים במראה מינימליסטי מועדף ששומר על אווריריות הגינה. אבל בעת אירוח, לא תמיד שולחן הקפה יספק את המקום המבוקש ולכן, כדאי להצטייד בשולחנות צד. אלה מאופיינים בעיצובים מיוחדים ובגוונים תוססים המוסיפים גם נגיעה צבעונית לגינה כולה.

לבחירתכם: שולחנות צד מרובעים או עגולים, כאלה שעומדים פרי סטנד במרחב או כאלה הניתן לשלב עם כל מיטת שיזוף, בעלי גימור מאט או מבריק, עם עיטורים או במראה מודרני קליל. בחרו בצבע המבוקש והוא ישמש אתכם בכל אירוח או ישיבה ספונטאנית בגינה.
בעת הבחירה בריהוט, נסו לתכנן את מראה וסידור הגינה על מנת שתוכלו להחליט מבעוד מועד על המיקום הנכון של הרהיטים. לאחר מדידת השטח, תדעו פחות או יותר באיזה גודל רהיטים מדובר והיכן למקם אותם. תוכלו להפריד בין אזור אירוח לאזור רביצה או שעשועים לילדים, להסב פינות שיזוף ואתנחתא ליד הבריכה, פינת אוכל מאסיבית בכניסה לגינה, תחת הפרגולה וכדומה. החליטו גם על הגוונים המבוקשים ועל השילוב המעניין ביניהם ואל תשכחו להקפיד על החומרים מהם עשויים הריהוט על מנת שילוו אתכם למשך זמן רב.

תמונה: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh