יהודה אורן מנכ"ל עופר קניון רחובות מארח את כוכבי ערוץ הילדים

יהודה אורן מנכ"ל עופר קניון רחובות מארח את כוכבי ערוץ הילדים

מאות ילדים ובני נוער הגיעו אתמול בצהריים (יום ראשון 12.8) לקניון עופר רחובות, לאירוע חגיגי עם  כוכבי ערוץ הילדים, בראשם כוכבי התכנית הפופולארית "הבנים והבנות" והמנחה עודד פז, שהגיעו לקניון, לרגל השקת יומן  של ערוץ הילדים, לשנת תשע"ט.

יהודה אורן, מנכ"ל הקניון וריקי שלו מנהלת השיווק קיבלו את פני הכוכבים ולאחר מינגלינג קצר, התכנסו לטקס השקה, שם חשפו את היומן הנחשק.

יהודה אורן אמר לכוכבים: "כוכבי ערוץ הילדים ובעיקר התכנית "הבנים והבנות" הפכו כבר מזמן להיסטריה, וההוכחה הטובה ביותר לכך היא כמות היומנים שחולקו במתנה לכל מי שנכנס באמצעות אפליקציית "MY OFER". זו כבר מסורת שערוץ הילדים משיק את היומן שלו בקניוני עופר ואנחנו בקניון רחובות  שמחים להיות חלק מפעילות זו בה כולם נהנים".

עודד פז סיפר לכוכבי הבנים והבנות כי הביקור בקניונים הוא כבר חלק קבוע מפעילות הקיץ שלהם והם מצפים, מחכים ומאוד מתרגשים לפגוש מידי שנה פנים אל פנים את הקהל שלהם.

לאחר דברי הברכה והצילומים המשותפים, התפנו הכוכבים לחתום למאות הילדים והנערים אשר חיכו להם בקניון, מכשירי הסלולר נשלפו וכולם התפנו לסלפי משותף של הילדים וברוח ימים אלו הכל הונצח ושודר בלייב באינסטגרם, בפייסבוק ובאפליקציה של ערוץ הילדים.

בתום האירוע, הנהלת הקניון אירחה את הכוכבים במשרדי ההנהלה לארוחת צהרים.

צילום: ריקי שלו

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh