רכבי דאצ'יה משתלטים על ישראל – מדוע ואיך זה קורה?

רכבי דאצ'יה משתלטים על ישראל – מדוע ואיך זה קורה?

נראה שכמעט בלתי ניתן להתעלם מהשחקן החדש בענף הרכב המקומי. בתוך זמן קצר, ניתן לראות את רכבי דאצ'יה בכל פינה ומומחים צופים שהשתלטות על ישראל עדיין לא הסתיימה. אז מדוע דווקא דאצ'יה ואיך זה קורה לשוק שנחשב שמרני באופן יחסי כמו השוק הישראלי? כל התשובות בכתבה הבאה.

המחיר הסופר משתלם

אין ספק שבכל הנוגע למחיר, אין תחרות למכוניות הנהדרות שמייבאת דאצ'יה ישראל. מדובר על מכוניות חדשות במחיר של מכוניות מיד שנייה. אפשר לייחס את זה לעובדה שהיבואן הישראלי לא מנסה לגזור קופון כמו כמה חברות ותיקות או בכך שהוא נוקט טקטיקת מכירות שונה, אבל בשורה התחתונה – המחיר פשוט משתלם. וכמו שכולנו יודעים, הישראלי רוצה לקבל תמורה מלאה עבור הכסף שלו והדבר האחרון שהוא רוצה לצאת זה פראייר.

העיצובים הייחודיים והגימור המוקפד

צריך לזכור שההשתלטות על השוק הישראלי לא הייתה רק פונקציה של מחיר. העיצובים השובבים של המותג הצעיר בהחלט תרמו לעניין. לדאצ'יה יש מגוון של עיצובים ודגמים שמתאימים לכל צורך תחבורתי ומגיעים ברמת גימור שלא הייתה מביישת רכבי פרימיום רבים. העובדה שמהנדסי החברה שמו דגש על עיצוב פנימי איכותי ושילבו הנדסת אנוש בכל סנטימטר כונית, גרמה לקהל הישראלי להגיע לאולמות התצוגה בהמוניו.

ההצלחה בשווקים אחרים מסביב לעולם

ההצלחה בשווקים אחרים בהחלט פתחה אתה הדלת לשוק הישראלי השמרני. העובדה שהמותג מוכר מאות אלפי מכוניות בכל שנה ונסחר בלא פחות מ- 35 מדינות מסביב לעולם, בהחלט עזרה לישראלים לקבל את המותג המרענן בזרועות פתוחות. העובדה שדאצ'יה גם הצליחה להתברג ולהפוך לאחת החברות המובילות בשוק תחרותי כמו השוק הצרפתי, הייתה נקודת מפנה שהתחילה את ההשתלטות על השוק הישראלי – שתמיד מחפש לעשות עסקאות טובות.

אפשרויות המימון והביטוח המשתלמות

מגוון אפשריות המימון הו גורם נוסף שהפך את דאצ'יה ישראל לתחנה הראשונה של ישראלים מכל המגזרים. ההבנה שניתן לקבל מימון שמותאם לצרכים האמיתיים של כל אחד ולחסוך אלפי שקלים בעמלות לחברות הליסינג השונות – יצרה מהפך של ממש. אגב, חשוב לציין שהעובדה שדאצ'יה ישראל עובדים עם חברות הביטוח המובילות המוכרות בתחום, גורמת לכך שאפשר לחסוך גם בביטוח וליהנות מהשתתפות עצמית מינימלית, מה שמשפיע על ההוצאות לטווח הארוך והקצר.

השקיפות המלאה בכל שלב של הדרך

בדאצ'יה לא תמצאו אותיות קטנות, מה שאתם רואים זה מה שאתם מקבלים. אפשר לראות את כל הפרטים הטכניים של המכונית באתר האינטרנט, לקרוא כמה עולה כל חלק ולקבל מחיר של סוף עונה כבר בתחילת העונה. למעשה, דאצ'יה היא מהחברות הבודדות בישראל שמאפשרת להזמין את הרכב כבר מהאתר שלה וליהנות מכל ההטבות שבחברות אחרות הייתם צריכים להתמקח עליהן שעות. וכנראה שהכנות הזו, היא משהו שהקהל הישראלי פשוט אוהב.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh