הכל על כסא גיימיניג

הכל על כסא גיימיניג

כסאות גיימינג, להבדיל מכיסאות המחשב הרגילים, הם כסאות מיוחדים אשר מעוצבים בהשראה של מושב מרוצים לרכב. הכיסאות הללו מתוכננים במיוחד עבור ישיבה ארוכה מול המחשב או לסשנים ארוכים במיוחד.

מה יש בכיסא הגיימינג בשונה מהכיסא המשרדי המקובל?

כיסאות הגיימינג ייחודיות בכך שיש להם משענת גבוהה לצורך תמיכה מלאה של הגב עד לראש. לכיסאות הללו יש גם יכולות כוונון מתקדמות הן לידיות והן לגב המושב.

את כיסאות הגיימינג ניתן להשיג היום במגוון רחב במיוחד של צבעים ושל עיצובים וזה מה שבעצם הופך את הכיסא לאטרקטיבי במיוחד בקרב קהל הגיימרים.

אז נכון שבמקור נועדו הכיסאות הללו עבור שימוש הגיימרים, אך הם מתאימים מאוד גם לסביבה העסקית ואנחנו מוצאים כיום משרדים רבים ואנשי הייטק אשר מעדיפים הרבה יותר את כיסאות הגיימינג מול כיסאות המשרד הסטנדרטיים.

ההבדל בין כיסא משרדי לכיסא גיימינג

למעשה ישנה שורה ארוכה של הבדלים בין שני סוגי הכיסאות כפי שנמנה להלן.

עיצוב – מבחינת העיצוב, הכיסא המשרדי מופיע על פי רוב בצבעים ניטרליים, הם בעלי מושב נמוך והם פחות או יותר בעלי מראה אחיד וקבוע.

מחיר – המחיר של כיסא משרדי רגיל אינו יקר כל כך ביחס לכיסא הגיימינג. למרות שישנם כיסאות משרד שאף הם יקרים להחריד ומחירם עשוי לזנק לאלפי שקלים. כיסא הגיימינג הינו יקר יותר באופן כללי לעומת הכיסא המשרדי אך הוא גם נותן בתמורה, איכות ונוחות ברמה אחרת לגמרי.

אפשרויות כוונון – לכיסא המשרדי אין יותר מידי אפשרויות לכוונון. למעשה לא באמת נוח לשבת על הכיסא המשרדי למשך שעות ארוכות. לאחר ישיבה של שעתיים שלוש הכיסא הופך להיות לא נוח. כיסאות הגיימינג לעומת זאת מאפשרים לנו ישיבה נוחה ונעימה משך שעות ארוכות.

איכות החומרים – כיסאות המשרד לא תמיד מיוצרים על ידי חומרים איכותיים. בכיסאות הגיימינג, אין משחקים. הכול איכותי וחזק והוא מחזיק מעמד היטב לאורך זמן.

כיסא איכותי – השקעה חכמה

אנשים היושבים משך שעות ארוכות בכל יום, אם זה לצורך העבודה שלהם מול המחשב כמו גם לכל מטרה או צורך אחר, יפיקו הרבה מאוד תועלת מכיסא הגיימינג. הוא יעניק תמיכה מלאה לכל הגוף, יעניק תחושה נוחה ונינוחה משך כל שעות העבודה הארוכות ולמעשה יהווה תמורה מלאה להשקעה שהשקיעו בו.

המונח כיסא גיימרים או כיסאות גיימינג אלו הם מונחים אשר נועדו למתג את הכיסאות הללו עבור קהל היעד אשר זקוקים לכיסאות לצורך ישיבה ארוכה וממושכת מול המחשב, אך הוא מעולה עבור כולם.

אז אם גם אתה יושב שעות רבות מול המחשב ומבקש לייעל ולשפר את האספקט, כסא למחשב – כיסא הגיימינג יהיה השדרוג הכי חכם והכי נכון עבורך ואיכות העבודה, כמו גם התפוקה ישתפרו פלאות.

נסה. לא תתחרט!

צילום iclipart

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh