אל על אירחה מעל 100 ילדים מרחובות ומעוטף עזה לטיסת השקה

אל על אירחה מעל 100 ילדים מרחובות ומעוטף עזה לטיסת השקה

אל על אירחה מעל 100 ילדים ובני משפחותיהם מהעיר רחובות ומעוטף עזה לטיסת השקה בשמי הארץ של מטוס הדרימליינר השישי של החברה – מטוס הרטרו ששמו "רחובות".

מטוס הרטרו אל על, מטוס הדרימליינר השישי במספר של החברה מתוך 16, מעוצב כמחווה לבואינג מדגם 707 המיתולוגי של אל על לציון 70 שנה למדינה ולאל על.

רגע לפני ההמראה, נערך טקס רשמי להשקת מטוס "רחובות", במסגרתו גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על קיבל בברכה את הילדים מהמועצה המקומית אשכול וחוף אשקלון בעוטף עזה ואת ילדי העיר רחובות יחד עם ראש עיריית רחובות, מר רחמים מלול וראש המועצה האזורית חוף אשקלון, מר יאיר פרג'ון אשר ליוו אותם במהלך הטיסה.

הקברניט בטיסה המיוחדת היה אודי נצר בן העיר רחובות אשר ביקש לצרף לטיסה את הוריו עפרה ומיכה נצר מוותיקי העיר רחובות. אביו מיכה נצר אף  לחם בחטיבת גבעתי במלחמת השחרור בקרב על שחרור העיר רחובות

אל על אירחה מעל 100 ילדים ובני משפחותיהם מהעיר רחובות ומעוטף עזה לטיסת השקה חווייתית בשמי הארץ של מטוס הדרימליינר השישי של החברה – מטוס הרטרו ששמו "רחובות".

מטוס הרטרו אל על, מטוס הדרימליינר השישי במספר של החברה מתוך 16, מעוצב כמחווה לבואינג מדגם 707 המיתולוגי של אל על לציון 70 שנה למדינה ולאל על.

רגע לפני ההמראה, נערך טקס רשמי להשקת מטוס "רחובות", במסגרתו גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על קיבל בברכה את הילדים מהמועצה המקומית אשכול וחוף אשקלון בעוטף עזה ואת ילדי העיר רחובות יחד עם ראש עיריית רחובות, מר רחמים מלול וראש מועצת חוף אשקלון, מר יאיר פרג'ון אשר ליוו אותם במהלך הטיסה. אוסישקין אף העניק למלול ופרג'ון דגם של מטוס הדירמליינר "רחובות" עם הקדשה אישית עבורם.

הקברניט בטיסה המיוחדת היה אודי נצר בן העיר רחובות אשר ביקש לצרף לטיסה את הוריו עפרה ומיכה נצר מוותיקי העיר רחובות. אביו מיכה נצר אף  לחם בחטיבת גבעתי במלחמת השחרור בקרב על שחרור העיר רחובות. בנוסף, 8 מצוות דיילי אל על על הטיסה המיוחדת נולדו בעיר רחובות.

גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על אמר: "אנו שמחים להשיק היום את מטוס הדרימליינר השישי של החברה – מטוס הרטרו של אל על יחד עם ילדי העיר רחובות וילדי עוטף עזה ומאחלים להם טיסה נעימה ושנה טובה ומוצלחת."

רחמים מלול, ראש עיריית רחובות אמר: "המראנו הבוקר עם המטוס 'רחובות' של אל על. זה אך סמלי לעיר רחובות, שנמצאת בתנופת פיתוח עצומה וממריאה אל על, כשהשיא הוא בחירתה כעיר המובילה באיכות החיים בישראל. רחובות נמצאת במקום של כבוד על המפה הארצית, ובזכות המטוס החדש היא תהיה על המפה- גם בשמיים."

יאיר פרג'ון, ראש המועצה האזורית חוף אשקלון אמר: "הטיסה היום היא בהחלט חוויה. מרגש לפגוש את מיכה נצר, מלוחמי  גבעתי בתש"ח שמסתבר שבנו הוא מטיס המטוס היום בטיסת הבכורה. אני חושב שהחיבור בין הקהילות ולהזמין את תושבי עוטף עזה זה חשוב. אמרנו יותר מפעם אחת: על מנת שירושלים תוכל לעשות שלום ורחובות ותל אביב ימשיכו בכלכלה ולגייס את בנינו לצבא ערכי ואיכותי, אנו חייבים שעוטף עזה תהיה חזק. אנו במרחב שלנו מרגישים שאכן יש אמונה משותפת  בצדקת הדרך והזהות בקולקטיבית של עם ישראל בארץ הזו והיום בהשקת המטוס החדש היה בהחלט חוויה ומשט ברחובותיה של הארץ ממעוף הציפור."

צביעת מטוס הרטרו של אל על מדגם דרימליינר, השישי במספר של החברה מתוך 16 מתבססת על צביעת מטוסי הבואינג 707 בעשור הראשון של שירותם באל על בין השנים 1961-1972.

מטוסי הבואינג 707 המשיכו לשרת את אל על עד לשנת 1989, אך צביעתם שונתה מעט בתחילת שנות ה-70, עם קליטתם של מטוסי הבואינג 747 החדישים לצי אל על והחלפת לוגו החברה ללוגו בעיצובו של המעצב הישראלי- דן רזינגר.

מטוסי הבואינג 707 היו מטוסי הסילון הראשונים של חברת אל על ולמעשה פתחו את עידן הסילון בעולם התעופה האזרחית בישראל.

בתמונות (מימין לשמאל): זהר בלום, סגן ראש עיריית רחובות ומחזיק תיק החינוך, מיכה נצר, גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על, רחמים מלול, ראש עיריית רחובות, יאיר פרג'ון, ראש המועצה האזורית חוף אשקלון והקברניט אודי נצר עם ילדי רחובות ועוטף עזה.

צילום: סיון פרג'

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh