גיבור ישראל מגיע לרחובות

גיבור ישראל מגיע לרחובות

"מנהיגות במעגלי החיים": אביגדור קהלני ישיק את ספרו החדש במרכז מורשת יהדות תימן.

אירוע ההשקה החגיגי יתקיים ביום א', 2.9.18, בהרשמה מראש ללא עלות* במסגרת ההשקה, קהלני יקיים שיחה על מלחמות ישראל ומנהיגות, ובנושא אקטואלי נוסף: 45 שנים למלחמת יום הכיפורים, שבה מילא תפקיד מכריע

מרכז מורשת יהדות תימן וקהילות ישראל מזמין את הקהל הרחב לאירוע השקת ספרו החדש של גיבור ישראל, תא"ל (במיל.) אביגדור קהלני: "מנהיגות במעגלי החיים".

אביגדור קהלני מתמודד בספרו זה עם סוגיית המנהיגות. הוא עוסק בשאלות מהו סוד יכולתו של המנהיג להניע אנשים לעבר מטרה נכספת או יעד מבוקש? לאילו כלים הוא זקוק כדי להוכיח את יכולתו לאנשיו, עד שיידעו כי הוא האיש שבדרכו ילכו? קהלני פורס את הבסיס לתורת המנהיגות מכל הסוגים, תוך הסתמכות על דוגמאות רבות מניסיונם של מנהיגים לאומיים, מפקדים ומנהיגים צבאיים, ומנהלים ומנהיגים ממגוון תחומים.

קהלני עבר את כל שרשרת הפיקוד בצה"ל עד לדרגת תת אלוף, וקיבל ציונים לשבח על פיקוד ומנהיגות. כאזרח מילא תפקידי ניהול בכירים בעיקר בתחום החינוך. בפוליטיקה כיהן כחבר כנסת וכשר לביטחון הפנים. קהלני, עתיר ניסיון בהנהגת אנשים ובהנעתם, מבקש בספר זה לתת בידי בני דור המנהיגים הבא את הכלים להשגת המטרה בכל מצב, ומורה להם כיצד לטפח את כישוריהם כדי שישכילו להניע את אנשיהם בבטחה לעבר פסגות של הישגים.

האירוע ייערך ביום ראשון, 2.9.18 בשעה 19:00 במרכז מורשת יהדות תימן וקהילות ישראל, ברחוב אברבנאל ברחובות.

הכניסה חופשית, הרישום מראש בטלפון 073-3946150, מספר מקומות מוגבל!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh