רחובות זוכת "דגל היופי" הארצי ובחמישה כוכבי יופי

רחובות זוכת "דגל היופי" הארצי ובחמישה כוכבי יופי

במסגרת תחרות 'קריה יפה' מטעם המועצה לישראל יפה, זכתה רחובות בחמישה כוכבי יופי בפעם העשירית ברציפות. השנה זכתה העיר גם בפרס נדיר: "דגל היופי" – שעליו רשאיות רשויות מקומיות להתחרות רק פעם בארבע שנים – לאחר שגברה על מתחרות אחרות בבית הרלוונטי. הטקס היום נערך ברקע הפרסום הבוקר בידיעות אחרונות ובאתר YNET, לפי רחובות במקום הרביעי בישראל במדד הערים הנקיות.

מנכ"ל העירייה, דורון מילברג: "אני גאה על הזכייה הכפולה. בהוראת ראש העיר שעוקב אחר הנושא מקרוב, בשנה האחרונה תגברנו באופן מסיבי את מערך הניקיון, ושינינו את תוכנית הניקיון העירונית. אני שמח שאנו רואים את התוצאות בשטח".

העיר רחובות זכתה זו השנה העשירית ברציפות בחמישה כוכבי יופי במסגרת התחרות 'קריה יפה בישראל יפה' של המועצה לישראל יפה.

בטקס שהתקיים לפני זמן קצר הוענק לרחובות דגל היופי בפעם השנייה, לאחר שהתמודדה וניצחה בשלב הבתים מול ערים אחרות הטוענות לכתר. הפעם הראשונה שבה הוענק דגל היופי לרחובות הייתה בשנת 2014.

דגל היופי ניתן לאחר שני ימי שיפוט, שנערכו במהלך החודשים האחרונים, בהם ביקרו שופטי התחרות באתרים רבים ובשכונות ברחבי העיר.

בסיורם האחרון ביקרו שופטי המועצה לישראל יפה בסיור שהקיף את העיר ושכונותיה. הסיור החל באשכול פיס ברחוב חנה אברך, משם נסעו לבית עלה, בית דרור, ביה"ס עידוד, חלקת ההשלמה העתידית בפרויקט ההתחדשות העירונית בקרית משה, רחוב הר הצופים בפארק מרכזי בשכונת רחובות ההולנדית, ומשם לספורטק ולהיכל התרבות.

השופטים התרשמו לטובה מתנופת הפיתוח של העיר, ומתחומי העשייה של העיר והישגיה בתחומים שונים לרבות חינוך, טכנולוגיה ותרומה לקהילה.

דורון מילברג, מנכ"ל העיריה: "אני גאה על הזכייה הכפולה. רחובות נבחרה לפני מספר חודשים לעיר עם איכות החיים המובילה בישראל, והבוקר נודע כי היא ממוקמת בין המקומות הראשונים בישראל מבחינת ניקיון, ולא בכדי. בהוראת ראש העיר, שעוקב אחר הנושא מקרוב, בשנה האחרונה תגברנו באופן מסיבי את מערך הניקיון, ושינינו את תוכנית הניקיון העירונית. אני שמח שאנו רואים את התוצאות בשטח. אנו מחויבים לשמור על הרמה הגבוהה ואף להמשיך לשפר את המצב הקיים, על מנת להעניק את השירות הטוב ביותר לתושבי רחובות. אני מודה למועצה לישראל יפה, לעובדי העירייה, למנהלים ולכל מי שטרח וטורח מדי יום על השירות בתחום זה , למען התושבים והעיר".

בטקס היום נכחו בשם העיריה מנכ"ל העיריה, דורון מילברג, מנהל אגף גנים ועיצוב הסביבה, יוסי כפיר , מנהל האגף המוניציפלי, דודי אשכנזי ומחזיק תיק שפ"ע. במהלך האירוע הוענקו לעיר תעודה על חמשת כוכבי היופי ודגל היופי , כאמור.

הזכייה בתחרות התאפשרה הודות לשיתוף הפעולה של כלל אגפי העירייה הרלוונטיים: אגף שפ"ע, אגף גנים ועיצוב הסביבה, האגף המוניציפלי וכמובן יתר האגפים ועובדי העיריה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh