שרים בסוכות 2018

שרים בסוכות 2018

ברחובות יחגגו את סוכות במופעים של יהורם גאון, יגאל בשן, גדול הזמר החסידי – בני פרידמן, ובמופע משותף של רבקה זוהר ולירון לב. גן המייסדים, הכניסה חופשית, ערבי רביעי-חמישי 26-27.9.18.

כמיטב המסורת בעיר רחובות, גם השנה יחגגו בעיר את חג הסוכות עם מגוון מופעים של אמנים ותיקים ואהובים ביניהם יגאל בשן, יהורם גאון, כוכב הזמר החסידי – בני פרידמן ומופע משותף של רבקה זוהר ולירון לב.

את סדרת המופעים ייפתחו ביום הראשון, יום רביעי (26.9), בשעה 19:00,הצמד הקומי החם של השנה, עופר ומאור, כוכבי תכניות הטלוויזיה "הצחוקיה" ו"omg", במופע משעשע לכל המשפחה.

אחריהם, בשעה 20:30, יעלו לבמה רבקה זוהר ולירון לב במופע משותף הזוכה להצלחה גדולה, בו הם מבצעים את מיטב הקלאסיקות הישראליות המוכרות בעיבודים חדשים, וכן שירים חדשים מהאלבומים המשותפים אשר יצרו יחד. בשעה 21:45, המופע המרכזי עם הזמר הוותיק שמעלה לכולנו נוסטלגיות נעימות, הזמר יגאל בשן, עם להיטיו הישנים והחדשים.

היום השני, יום חמישי 27.9, יוקדש למוסיקה יהודית וחסידית ובמסגרתו יעלה בשעה 20:00, כוכב הזמר החסידי החתום על להיטים רבים בארץ ובעולם – בני פרידמן.

למופע המרכזי, בשעה 21:15, יעלה חתן פרס ישראל, הזמר יהורם גאון, מהאמנים האהובים והמוכרים שלנו במופע "שלום לך ארץ נהדרת" עם שירים ולהיטים מכל הזמנים.

הכניסה לכל המופעים חופשית. הסדרי תנועה, חניה ונגישות יפורסמו באתר החברה העירונית רחובות. שעות המופעים נתונות לשינויים של הרגע האחרון.

בתמונה: יגאל בשן  |  צילום: ליאור קסון.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh