איך להפיק אירוע הרמת כוסית בלתי נשכח

איך להפיק אירוע הרמת כוסית בלתי נשכח

אין כמו חגיגה מושקעת לציון התחלה חדשה. אירוע הרמת כוסית מתקיים בחברות רבות, בין אם לרגל השקתה של שנה חדשה, פרויקט חדש, פתיחת עסק וגם בנסיבות אישיות מיוחדות כגון הרמת כוסית לכבוד הצעת נישואין, לקראת הגיוס או השחרור של הילד, סגירת חוזה על בית ועוד.
הטקס מהווה הזדמנות לברך את החוגגים ולאחל להם בהצלחה בהמשך הדרך ותוך כדי ליהנות מאווירה טובה, אוכל טוב וכמובן – משקאות איכותיים.

רוצים לארגן אירוע הרמת כוסית ייחודי ולא יודעים מהיכן להתחיל וכיצד לעשות זאת? לפניכם מספר טיפים שילוו אתכם בדרך להרמת אירוע מנצח. לחיי התחלות חדשות!

מתמקמים לחגיגה – קרוב וטוב
ההחלטה הראשונה שחשוב לקבל היא היכן לערוך את האירוע העתידי. אפשר כמובן לנצל חלל נתון במשרדי החברה שמתאים למספר המשתתפים ומיועד לאירועים מסוג זה, כמו טרקלין החברה, לובי הבניין, פאטיו או אם מזג האוויר מאפשר זאת – על הגג עצמו מול הנוף הפתוח.
אפשר כמובן לשכור חדר VIP במסעדה ואפילו אולם אירועים הכוללים מערכת סאונד, מקרן, קייטרינג.
קחו בחשבון את מספר המשתתפים, המועד לחגיגה, דרכי הגעה נוחים כול חיבור לערוצי תחבורה, חנייה צמודה.
אירוע הרמת כוסית הוא אירוע קטן ואינטימי יחסית. רוב האנשים יוותרו על התענוג לנסוע רחוק בשביל אירוע מסוג זה ולכן, מומלץ להעדיף מקום נוח ומהיר להגעה או קרוב ל"אזור הנוחות" – בבית, במשרד או בחלל קרוב מאוד, במיוחד אם מדובר באירוע שמתקיים במהלך שעות העבודה. בכל מקרה, הכינו את התשתית לקראת האירוע – אם אין ריהוט מתאים, ניתן לשכור ריהוט אלטרנטיבי מיוחד לאירועים או לשכור חברת הפקה לאירוע הרמת כוסית שתביא עמה את הציוד כחלק מהשירות לרבות שולחנות בר, כיסאות, עמדות מזון או עגלות מזון וכדומה. אפשר להוסיף קישוטים מתאימים כמו מוצרי טקסטיל – מפות שיעטפו את השולחנות, וילונות חד פעמיים, לתלות שילוט מתאים והכל תוך הדפסה והכנה מהירה לקראת האירוע.

האוכל קובע – הנשנוש שלצד הכוסית
אירוע הרמת כוסית לא יכול להתקיים בלי אוכל משובח ומשקאות איכותיים. חשבו על תפריט שיתאים לאירוע ולמועד בו הוא מתקיים. אוכל מרענן וקליל לאירוע קיצי או לאירוע לאחר שעות העבודה לעומת ארוחת צהריים מושקעת במידה ואתם שוזרים את הרמת הכוסית כחלק מסעודה לעובדים או לקרובים. קחו בחשבון תפריט לצמחונים והחליטו אם האוכל יהיה חלבי או בשרי, בהתאם לשעה ביום בה מתקיים האירוע, להרכב המשתתפים וכדומה. בכל מקרה – הקפידו על המגוון ועל הפרזנטציה. אם מרכז האירוע הוא האלכוהול, בחרו שירותי בר שיציעו שלל קוקטיילים, יינות איכותיים ואוכל שמתאים לנשנוש יחד עם השתייה, מנות קטנות שנוח לאחוז עם כוס אחת ביד, מאפים מהטאבון, סלטים קטנים ועשירים, פינגר פודס למיניהם. מומלץ לשלב גם שתייה חמה וקינוחים ואפשר בדרך חווייתית כמו מפל שוקולד עם תותים וכדומה.

מרימים ושרים – הנאה עד שיכרון חושים
כולם מתכנסים לרגל המאורע, אבל מלבד האוכל והשתייה והסיבה הטובה שמצדיקה את ההגעה, חשוב לצקת תוכן נוסף. למשל, מצגת שמתארת את הפרויקט או המוצר החדש שלכבודו כולם הגיעו, קליפ פרידה מאותו עמית שיוצא לדרך חדשה, מצגת שמתארת את ההצלחות של השנה החולפת ואת החזון לשנה הבאה, עמדת קריוקי שתכניס קצת מצב רוח, עמדות משחק וסימולטורים, עמדת מגנטים וכל פעילות קצרה ונעימה.

כדי לחסוך בטרחה וליהנות מאירוע מושקע, ניתן מראש לשכור את שירותיה של חברת הפקה שתארגן עבורכם הרמת כוסית בלתי נשכחת משלב המיקום, הכנתו ועיצובו לקראת האירוע, דרך האוכל והשתייה ועד המתנות שיימסרו למוזמנים בסיום החגיגה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh