לבחור נכון – מתנות מקוריות לחגים

לבחור נכון – מתנות מקוריות לחגים

החגים מהווים הזדמנות לפרגן לאנשים הקרובים אלינו ביותר, בין אם אלה המארחים שפותחים את בתיהם ומגישים מטעמים על השולחן ובין אם אלה בני משפחה אהובים וחברים טובים.

כל שנה אנחנו מוצאים את עצמנו רוצים להוקיר תודה, אבל בפועל – שוברים את הראש מה לקנות כדי שיתאים לתקציב אך גם יקלע לטעמם של הנמענים ויבלוט מתוך המתנות שכולם מעניקים.

מחפשים מתנות מסוג אחר? בסגנון אישי יותר? יש לנו מספר רעיונות ומקורות השראה שיעזרו לכם להגיע למתנה הנכונה.

שובר פתוח להזדמנויות – מתנה לפי בחירה

דרך מצוינת להעניק מתנה מבלי לקבוע מה היא בדיוק תהיה עבור הנמענים, היא פשוט לרכוש מראש שובר מתנה למימוש במגוון חנויות. הום ניתן לשגר שוברי מתנה דרך אפליקציה בטלפון כהודעת SMS או דואר אלקטרוני. אפשר לבחור שובר שיהיה תקף בחנויות בפרישה ארצית, בין אם חנויות פיזיות או חנויות אינטרנטיות ושהתוקף שלו יהיה מספיק ארוך, כך שהוא יאפשר למי שמקבל את המתנה לממש אותה במגוון מקומות לפי בחירתו ובזמן הנוח והמתאים לו ביותר.

חוויה בלתי נשכחת – החגיגה האמתית מתחילה כאן

אם אתם מעוניינים במתנה שאינה פיזית, כלומר אטרקציה או חוויה, אפשר בהחלט לחשוב על לתת במתנה יום כיף במקום מיוחד . למשל, בחוות סוסים, בפארק מים או בהיכל ספא מושקע. ניתן להתאים את סוג המתנה לאופי המקבל. למשל, לאמיצים והנועזים – התנסות בצניחה חופשית או צלילה ולחובבי הבישול, סדנת בישול מיוחדת בסגנון קולינרי מועדף (אסיאתי, ברביקיו, בישול לצמחונים), למי שבענייני סיורים – סיור חווייתי בטבע או בעקבות היסטוריה בעיר תל אביב. אם אתם מחפשים מתנה זוגית או קבוצתית, יום כיף בחדר בריחה יכול להוות רעיון מבדר למתנה מאתגרת והרפתקנית.

מתנה שמגיעה עד אליהם – החג הזה לא צריך לזוז מהבית

בקצב החיים המסחרר לעיתים קשה מאוד לממש את המתנות שמקבלים ממכונת פסטה משוכללת שמעלה אבק במזווה ועד ספר טוב שנותר על מדף הספרים ללא קוראים. אז מה דעתכם על מתנה פרקטית שמגיעה עד ביתם של מקבלי המתנה? למשל, שף פרטי שיגיע לבשל עבורם סעודה רומנטית או מעסה שיגיע לתת להם עיסוי מפנק ומרגיע, שירות לניקוי וארגון בתים שיחסוך להם הרבה זמן באירוח הבא ובהכנת הארון לקראת החורף הקרוב וכדומה. יש הרבה מאוד שירותים ואנשי מקצוע שהשירות שהם מציעים מהווה מתנה פונקציונאלית ומוערכת שתתקבל בשמחה.

אישי זה הכי – מתנת חג בהתאמה אישית

יש הבדל משמעותי בין מתנות שקונים לבית ובין מתנות שקונים למארחים עצמם. הפעם אתם מוזמנים להציב את המארחים באור הזרקורים ולהעניק להם מתנה עם משמעות עבורם. ספר בישול עם הקדשה אישית של כותב הספר, שרשרת זהב עם חריטה שבחרתם מראש או תכשיט בעל תליון הנושא אותיות משמם, איור או ציור שנוצר בהשראת תמונה שלהם, ספלים או כריות עם הדפסת תמונות שלהם שבחרתם ומסרתם להדפסה מבעוד מועד וכל מתנה שיש בה ניחוח אישי וקונטקסט ישיר למארחים עצמם מדמותם המתנוססת על גבי המתנה ועד שמם שמככב על המתנה. פריט שהם ירצו לשמור לאורך זמן ויצביע על כך שהשקעתם מחשבה בבחירת וביצירת הפריט, גם אם לא הכנתם אותו במו ידיכם…

חשבו גם על דרך מקורית להעניק את המתנה לחג בין אם דרך שליח שימסור אותה בשמכם או בעטיפה ייחודית, למשל, קופסה בתוך קופסה בתוך קופסה כך שתהליך הפתיחה של המתנה הוא סוג של "מצא את המטמון". אל תשכחו לצרף פתק החלפה וברכה אישית חתומה בכתב ידיכם. שיהיה חג שמח ומקורי!

תמונה: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh