ברחובות פותחים את הלב והכיס: מבצע "הקש בדלת" 2018

ברחובות פותחים את הלב והכיס: מבצע "הקש בדלת" 2018

מבצע "הקש בדלת" של האגודה למלחמה בסרטן, ייערך השנה ברחובות – כמו בכל הארץ- ביום שני, 15 באוקטובר 2018 ובמסגרתו יתרימו תלמידי העיר את התושבים, למען חולי הסרטן.

הכספים שייאספו יוקדשו לפעולות הסברה להגברת המודעות למחלה בקרב הציבור, שיפור דרכי הטיפול והשיקום, הענקת תמיכה כספית לחולים ועוד.

מבצע הקש בדלת נערך זו השנה ה- 58, במסגרתו יתרימו תלמידי העיר רחובות את התושבים למען חולי הסרטן.

בתי הספר המשתתפים במבצע "הקש בדלת" הם קציר א', אמי"ת עמיחי, אורט, מדעים, אמי"ת בנות, דה שליט א', רון ארד, חט"ב ישיבת הדרום ואולפנת צביה.

יו"ר האגודה למלחמה בסרטן ברחובות, מוטי ברק: ""המאבק במחלת הסרטן הוא מאבק של כולנו. כיום חיים בישראל כ- 270 אלף חולי סרטן, הנמצאים בטיפול או במעקב, כשלצד התחלואה נתוני ההחלמה מעידים על שיפור. האגודה למלחמה בסרטן פועלת ללא מטרות רווח, באמצעות תרומות הציבור וללא תקצוב ממשלתי. בכסף שנאסף מבוצעים פעולות הסברה להגברת המודעות למחלת הסרטן בקרב הציבור, משפרים את דרכי הטיפול והשיקום, מעניקים תמיכה כספית לחולי סרטן נזקקים, מסייעים לילדים חולים בלימודים ועוד. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לראש העיר על הסיוע ומבקש מהתושבים לתרום ביד רחבה כדי להציל חיי אדם".

מבצע 'הקש בדלת' של האגודה למלחמה בסרטן יתקיים ביום שני, 15.10.18, במסגרתו יתרימו תלמידי בתי הספר בעיר את התושבים למען חולי הסרטן.

תרומות מתקבלות גם באמצעות יו"ר האגודה למלחמה בסרטן ברחובות, מוטי ברק, בטל': 052-4238341.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh