רעיונות ליום גיבוש לעובדים

רעיונות ליום גיבוש לעובדים

מעוניינים להפיק ערב גיבוש לעובדי החברה ומחפשים רעיונות מקוריים? מחפשים חברה מקצועית להפקות ימי גיבוש וכיף לעובדים? ובכן, אחת לכמה זמן חשוב לארגן יום גיבוש לעובדים כדי לגרום לליכוד הצוות, לגיבוש חברתי, ליצירת הווי מחלקתי וכדי ליהנות מהפוגה קלה מהעבודה היומיומית השוחקת. את הפעילות אפשר לארגן בשעות היום או הערב, בשלל מיקומים לבחירה, ובכל עונות השנה.

מהי מטרת יום הגיבוש?

ערבי גיבוש לעובדי חברות וארגונים נועדו בראש ובראשונה ליצירת צוות מלוכד המסוגל להתמודד היטב עם משימות ויעדים שונים. במהלך הפעילות ניתן דגש על גיבוש חברתי בין עובדים ותיקים וחדשים, ובין כל המשתתפים. כמו כן, יום גיבוש נועד לשרת את האינטרסים של הארגון, לכן נהוג לבחור פעילות גיבוש מקורית וייחודית המותאמת לצורכי הארגון ומאפייניו.

הארגון ששולח את עובדיו לימי גיבוש או מארגן עבורם יום כיף עם פעילויות גיבוש, זוכה לעובדים מרוצים הנהנים ממעסיק החושב עליהם ומאפשר להם לקבל מנוחה מהעבודה היומיומית. כמו כן, ידוע כי עובדים מגובשים מצליחים להתמודד היטב עם משימות מורכבות ולהשיג את היעדים שהארגון מציב בפניהם.

יום גיבוש כולל מספר הפעלות, אפשר לשלב פעילויות שונות כמו סדנאות מעניינות, הרצאות, מופעי תרבות והומור וכמובן פעילויות o.d.t, משחקי גיבוש והכרות ועוד. חשוב לציין כי יום גיבוש שונה במהותו מיום כיף לעובדי הארגון, מאחר ונהוג לשלב הפעלות מהנות וחווייתיות ולא רק טיולים, סדנאות הומוריסטיות והרבה אוכל.

מיקום הפעילות

כאשר נפגשים עם חברה מקצועית להפקת ימי כיף וגיבוש יש לאפיין את מטרת הפעילות ולקבוע מטרות ברות השגה. לאחר קביעת מועד המתאים לחברה, יש לגבש תוכנית הכוללת מספר רעיונות לערב גיבוש, ולאחר אישור הלקוח והגדרת תקציב לאירוע, ניתן להתחיל בהפקת ערב הגיבוש. בשלב זה יש להחליט היכן תתקיים הפעילות, יש מגוון אפשרויות ואפשר לקיים ערבי וימי גיבוש במקומות סגורים וממוזגים, בבתי מלון, באולמות ובגני אירועים, במשרדי החברה, בלופט מאובזר, בווילה יוקרתית, בפארקים ובחיק הטבע.

כדאי לדעת כי ניתן לתכנן ולהפיק ימי וערבי גיבוש בכל תנאי מזג האוויר, בחורף מקובל לבחור מיקומים כמו אולמות אירועים עם חימום יעיל, לופט, גן אירועים מקורה וכדומה. בקיץ קל יותר להפיק את האירוע תחת כיפת השמיים, אך במידה ומתכננים יום כיף ביום חם חשוב לוודא כי ישנם פתרונות הצללה במקום וכי הפעילות מותאמת לאקלים הקיצוני.

רעיונות ליום גיבוש

לחברה המתמחה בהפקת ימי כיף וגיבוש יש שפע רעיונות עבור הלקוחות, החברה מתאימה את הפעילות לצורכי הארגון, למאפייני העובדים, למגבלות התקציב ולמזג האוויר. בין הרעיונות המתאימים לימי גיבוש ניתן למצוא את הפעילויות הבאות:

  • בין העמק להר – הפעילות מתקיימת באזור עמק האלה, זהו אזור עם מערות מרשימות, צמחייה עשירה, נוף פראי והרבה צל. הפעילות מתחילה בקבלת פנים הכוללת כיבוד קל ודברי פתיחה מטעם נציגי הארגון. לאחר הסבר מעניין על האזור העובדים מתחילים בהפעלות השונות, ביניהן פעילות בסגנון משחק הטלוויזיה הפופולרי המרוץ למיליון. אפשר לשלב הפעלות שונות בבריכה קרובה לאזור, וכמובן לכלול ארוחות מושקעות, סדנאות, פעילות d.t לגיבוש הצוות ועוד.
  • בין הכרמל לים – יום גיבוש באחד האזורים היפים בארץ, בסמוך לזכרון יעקב ובנימינה. במהלך הפעילות העובדים יוצאים לסיור רגלי בחיק הטבע, עם אפשרות לשכשך במעיינות נסתרים עם מים קרירים. כמו כן, החברה מתכננת תחנות עם הפעלות שונות, חלקן אתגריות, וכולן משעשעות ומצחיקות. אפשר לשלב מגוון רעיונות נוספים לפעילויות כמו סיור ביקבי בוטיק, ארוחה במסעדה, טיול ג'יפים, קומזיץ בים עם משחקי גיבוש וכדומה.
  • המערב הפרוע – יום גיבוש לעובדים בחוות סוסים מוכרת, הפעילות כוללת רכיבה על סוסים, משחקי בוקרים מלהיבים ומצחיקים, חידונים ותחרויות שונות. כדאי לשלב ארוחת צהריים בסגנון המערב הפרוע, סדנאות מקוריות ומשחקי גיבוש.
  • לילה לבן לגיבוש העובדים – בעונה החמה אפשר לארגן ערבי גיבוש בחוף הים עם קומזיץ, מדורה, מוסיקה, משחקי חברה וגיבוש והפעלות נוספות. את הפעילות מתחילים לרוב בשעות אחה"צ, לקראת השקיעה, וניתן לשלב מגוון הפעלות מקוריות לגיבוש העובדים.

יש עוד מגוון אפשרויות ורעיונות לימי גיבוש לעובדים, לכן מומלץ לפנות לחברה מובילה בתחום כדי לתכנן יום גיבוש מוצלח ומהנה. החברה מציעה מגוון אפשרויות לימי כיף וגיבוש, ובהתאם לתקציב ולפרמטרים אחרים קל לקבל החלטה וניתן להפיק אירוע חווייתי ובלתי נשכח לעובדים המסורים והנאמנים.

תמונה: pixabay 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh