רחובות מארחת 

רחובות מארחת 

ברחובות תנחת בקרוב משלחת מהעיר התאומה היידלברג, שמגיעה לכאן כדי להכיר את התרבות וההוויה הישראלית. דרושות משפחות רחובותיות מארחות לשיח וארוחת ערב ביתית ביום שני, 12 בנובמבר.

במסגרת ברית ערים תאומות, רחובות – היידלברג, הקיימת מזה 35 שנה, העיר רחובות תארח בחודש הבא משלחת בת 30 אורחים מהעיר היידלברג שבגרמניה.

חברי המשלחת יתארחו לערב אחד בבתים של מארחים תושבי העיר, במטרה להכיר מקרוב את התרבות וההוויה הישראלית, ולהכיר את תשובי העיר.

מפגש חגיגי של אנשי המשלחת עם תושבים מהעיר רחובות יתקיים במרכז מורשת יהדות תימן וקהילות ישראל ביום שני, 12.11.18, בשעה 18:00. מיד לאחר המפגש יתארחו חברי המשלחת בבתים של משפחות מהעיר רחובות, לשיח וארוחת ערב.

פעילויות ברית הערים התאומות נערכות בשיתוף עיריית רחובות, באמצעות המחלקה לקשרי חוץ ואגודת הידידות, במסגרתן נעשים עשרות פרויקטים משותפים – חינוכיים, קהילתיים וחברתיים.

דודי אשכנזי, מנהל האגף המוניציפלי: "בית מארח יכול להעניק חוויה של שעות ספורות, עם רושם טוב ומסר חיובי שהאורחים ייקחו איתם לערים והמדינות שאיתם אנו עומדים בקשר. האירוח המשפחתי פותח צוהר לפתיחות ולחום הישראלי, והמתארחים יכירו את הפנים האמיתיות של העיר והמדינה שלנו. חשוב שנותיר בהם רושם טוב באמצעות מחווה חברתית תרבותית וקולינארית".

משפחות המעוניינות לארח לערב של שיח ב- 12.11, יפנו לאגף המוניציפאלי עד ה- 8.11 באמצעות המייל: Dudy@rehovot.muni.il

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh