עיריית רחובות נערכה לקראת מזג האוויר הסוער הצפוי מחר

עיריית רחובות נערכה לקראת מזג האוויר הסוער הצפוי מחר

נכון לעכשיו, על פי חזאי מזג האוויר מחר יירדו גשמים רבים מלווים בסופות רעמים וברד, ורוחות חזקות ינשבו עם חשש להצפות במישור החוף. מנכ"ל העירייה הנחה את הגורמים הרלוונטיים בעיריית רחובות להיערך בהתאם לקראת המערכת החורפית הצפויה מחר. אתמול נערכה ישיבת היערכות מיוחדת של גורמי העירייה עם גופי החירום וההצלה בעיר.

דורון מילברג, מנכ"ל העירייה: "לאור תחזית מזג האוויר, נדרשת היערכות מיוחדת במגוון תחומים, ונהיה מוכנים לכל תרחיש. אני קורא לתושבים לטלפן למוקד העירוני 106 בכל בעיה או צורך".

לפי התחזית שיא המערכת תהיה מחר בחמישי בלילה, אז צפוי גשם סוער מלווה ברוחות חזקות וקיים חשש לשיטפונות.

עיריית רחובות, על כל אגפיה, נערכה למערכת חורפית קיצונית. המוקד העירוני ריכז את כל הפעולות וההכנות לקראת בוא הסופה, יחד עם האגפים הרלוונטיים: אגף הביטחון, אגף התנועה, אגף גנים ועיצוב הסביבה, אגף שפ"ע ואגף התחזוקה, וכל הצוותים העירוניים הונחו לתת מענה בהתאם. כמו כן נערכה אתמול ישיבת היערכות מיוחדת של גופי החירום וההצלה בעיר – גורמי העירייה, המשטרה כיבוי אש ומד"א.

בין היתר, נוספו כוננים לשם התמודדות עם תרחישים אפשריים כתוצאה ממזג אוויר קיצוני, וניתנה הנחייה להקפצת עובדים ולזמינות מקסימלית מעבר לרגיל. ציוד הרכבים, המנופים וניידות התיקונים נכנסו לכוננות אף הם על מנת להתמודד עם מפגעים שיכולים להיווצר כתוצאה ממזג אוויר קיצוני.

במקביל להיערכות העירונית, מומלץ לתושבים להיערך בביתם ולהכין אמצעי תאורת חירום למקרה של הפסקת חשמל, להטעין את הטלפונים הסלולאריים, לנהוג בזהירות ולהימנע מנסיעות מיותרות, לנקות מרזבים, לחזק ולקבע חפצים שעלולים להתנתק מרוח חזקה (כגון דוודים, קולטים, אנטנות, אדניות, עציצים וכל מה שעלול לעוף ברוח) , לגזום ענפים רופפים בגינה, להצטייד במזון ובמלאי בקבוקי מים ולבדוק האם ישנם בקרבתם קשישים או בעלי צרכים מיוחדים הזקוקים לעזרה וסיוע.

המוקד העירוני והצוותים העירוניים יהיו זמינים לטפל באירועים חריגים.

דורון מילברג, מנכ"ל העירייה: "לאור תחזית מזג האוויר, נדרשת היערכות מיוחדת במגוון תחומים, ונהיה מוכנים לכל תרחיש. אני קורא לתושבים לטלפן למוקד העירוני 106 בכל בעיה או צורך" 

התושבים מתבקשים לפנות ולדווח למוקד העירוני 106 על כל בעיה או צורך. המוקד  זמין לכל פניה 24 שעות ביממה בטלפון 08-9392444 או בווטסאפ 050-8806106

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh