החורף בפתח – הטרנדים החמים של העונה

החורף בפתח – הטרנדים החמים של העונה

עונת החורף מהווה הזדמנות נפלאה לשדרג את המלתחה ולהתאים אותה למגמות השולטות בעונה הקרה. טרנדים שמחזירים את ההדפסים המנומרים, מעשירים את הבגדים בכיווצים ייחודיים ובשכבות מחמיאות, מביאים עמם צבעוניות מפתיעה ומרגשת ושלל אקססוריז חמימים המוסיפים טאץ' לכל הופעה. לפניכם הבשורות המובילות לחורף 2019 בזירת הסטייל. היכון, הכן, להתלבש!

ההדפסים – ד"ש מעולם החי

אל תדאגו, לא מדובר חלילה בעור או פרוות אלא בלוק ששואב השראה מעולם החי. פסים בהשראת הזברות, כתמים בהשראה מנומרת והכל בטוויסט ייחודי על גבי שלל בדים ובמיקס מעניין של צבעים. כתום, שחור, לבן, צהוב, גווני אדמה המתמזגים עם צבעוניות ססגונית יותר. לאמץ בחום ביחד עם פריט בגוון אחיד רגוע וסולידי יותר שימתן וירככך את המראה החייתי הפראי. בגדים בהדפסים שונים מן החי ניתן למצוא ברשתות האפנה המובילות כמו זארה ומנגו.

הבדים – מקטיפה ועד טוויד

תנועת הבדים הרכה והאוורירית מתחלפת עם העונה הקרה והירידה הדרסטית בטמפרטורות בבדים מאסיביים, עבים ואטומים יותר. אנחנו מחפשים את הכיסוי המבוקש מפני הגשם או הקור העז. כאן נכנסים לתמונה בדים כמו טוויד שעושה קאמבק מפתיע בשלל צבעים והקטיפה האצילית שמביאה את השיק של אירופה הקלאסית ישירות לארון הבגדים בדמותם של פריטי אופנה חגיגיים משמלות בקווי מתאר זורמים ועד חולצות בעלות שרוול ארוך בעיצוב מסוגנן. המגע מלטף והמראה כובש ביופיו. בד נוסף שבולט במלתחה הוא הפליסה, שיש בה עוצמה שבאה במנות קטנות, קפלים ורעננות במיוחד בזירת השמלות והחצאיות המתנופפות. להתאים לזוג מגפיים ולהשלים עם גרבונים צבעוניים. בגדים שונים מבדים המתאימים לטרנדים בעונה הקרובה ניתן למצוא בסניפים של רשתות האפנה המובילות כמו למשל סניף רנואר בקניון חיפה – סינמול.

שיטת הבצל – הגרסה העדכנית

קשה להתעלם מכך שכשהחורף מגיע, קשה יותר לצאת מהפוך. פתאום מתחשק להתפנק עם השמיכה ולהתמסר לכמה שיותר שכבות שעוטפות בחמימות נחשקת מכל הכיוונים. מומלץ לאמץ את טכניקת הבצל ולהתעטף שכבה מעל שכבה כמו למשל, חולצה ומעליה ווסט ומעליהם סריג ומעל הכל ג'קט או מעיל ולהסיר את השכבות בעת הצורך, למשל, בכניסה לחללים מחוממים. בעונה הנוכחית לא תהיו חייבים להתלבש שכבה על גבי שכבה ותוכלו ללבוש מראש בגדים עשירים בשכבות וקפלים על הבגד עצמו שמוסיפים עומק, עניין ואופי לכל פריט. כמו כן, בכוחם לטשטש היקפים ולהעניק נגיעה עיצובית לכל לוק.

התוספת שתופסת – מה קשור

לא על הפריט לבדו. אומנם כבודם של פריטים חלקים ואחידים במקומם מונח, אבל יש גם הרבה שיק לתוספות שמשדרגות את נראות הבגד. כמו למשל, הקשרים – האלמנט שמככב על גבי הפריטים השונים בחורף הנוכחי. אם תצאו למסע שופינג בין חנויות הבגדים, תקלו הרבה מאוד קשרים. קשרים בשולי הבגד, קשרים מעוטרים בצדי הזרוע, קשרים בפרונט באזור המחשוף וקשרים במקום חגורה ומשלל בדים מצמר ועד קטיפה, העיקר שיהיה קשר בסביבה.

הלוק – מחויט, לא מה שחשבתם

המראה המחויט מעלה מיד אסוציאציות פורמאליות של אירועים חגיגיים ומעמד רשמי או לבוש מוקפד. אבל לא כך בעונת החורף הקרובה. המראה המחויט ממציא את עצמו בדרך עדינה, רכה אך לא פחות קלאסית. ג'קטים בקווים ישרים, מכנסיים בצביון נקי, גוונים סולידיים של שחור, אפור ולבן שמשתלבים היטב אפילו עם מכנסי ג'ינס. להראות פורמאלי גם ביום יום.

אקססוריז – מצעיפים ועד מחממי אוזניים

החורף הוא הזמן להצטייד באביזרים משלימים שמעניקים להופעה הכוללת נגיעות של צבע בדמות צעיפים מצמר או כותנה, שניתן ללפף בדרכים יצירתיות דרך מחממי אוזניים בגוונים מעניינים ועד כובעי ברט שמביאים את הטאץ' הקלאסי. הדפסים גיאומטריים, צבעים כמו חרדל ובורדו, פאייטים שנוצצים בחשיכה ופריטים בגימור מטאלי מבריק בניחוח עתידני.

אז למה אתם מחכים? אחרי סקירה של הטרנדים החמים – תוכלו לשלב אותם במלתחה ולהראות אופנתיים.

תמונה: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh