גיא גירחש הצטרף לכיכר העיר עוז

גיא גירחש הצטרף לכיכר העיר עוז

רחובות מתעוררת, רכש משובח הצטרף ל כיכר העיר עוז- גיא גירחש, יו"ר ועד הפעולה של שכונת אושיות הודיע על הצטרפות לסיעה שמסתמנת כהפתעת הבחירות והדבר הכי מרענן בעיר.

גיא: "קורא לתושבים לתמוך ברשימה הנפלאה הזו שכולה אנשים כמוני וכמוכם, שצמחו מלמטה ממש אני ואתה".

בימים האחרונים הכריז גיא גירחש יו"ר ועד הפעולה של שכונת אושיות על הצטרפות לכיכר העיר עוז. ההכרזה הינה חלק ממהלך שטח נרחב של התנועה בשכונות העיר.

גירחש בן 37, נשוי לאורטל ואב ל-5 ילדים. מוביל מקומי בחינוך, שמחזיק בתואר ראשון בתחום, ועבר כרכז נוער במועצה אזורית חבל יבנה, לצד הדרכת מחשבים .

במקביל הוביל גיא את הקמת מרכז מקום בלב באושיות, והצליח לגייס משאבים ותקציבים נרחבים  לשיפוץ גני הילדים בשכונה. מניה, ארגמן ותרשיש .בנוסף לזאת, כל שנה הוא מפיק בחנוכה ובפורים עם תושבי שכונת אושיות, הפנינג חינמי הפתוח לכלל ילדי העיר.

גירחש סיפר על ההחלטה " מצד אחד קידמנו רבות את השכונה. אך לצד זאת, יש עדיין אתגרים אדירים. אנשי העיריה מגיעים לבקר, אבל צריך יותר מזה. אנחנו צריכים פה במועצת העיר. כזה שאני יודע שכיכר העיר עוז יתנו לנו"

ההכרות של גירחש כיכר העיר עוז, היא  תוצאה של מהלך שהחל לפני חמש שנים, במסגרת המהלך התקיימו מפגשים נרחבים עם תושבי שכונות העיר, על מנת למפות את הצרכים שלהם, ולקדם פתרונות איכותיים ומהירים. במסגרת הפעילות , נוצרה שותפות אמת עם גיא גירחש.

התהליך הוא חלק משיתוף הפעולה בין חברת המועצה היוצאת ויו"רית הרשימה לשעבר יערה ספיר, כחלק מתהליך ההתחדשות העירונית, לבין מחליפה כראש הרשימה ויו"ר התנועה שאול צגהון.

גיא גירחש סיכם את המהלך שלו "אני קורא לכל חברי והפעילים החברתיים בעיר להצביע "ע" לכיכר העיר עוז. בסופו של דבר אני מאמין שהיום אני אעזור לך ומחר אתה תעזור לי. את הרוח הזו מצאתי בקרב אנשי כיכר העיר".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh