הפלגה רומנטית על יאכטה בלי לשבור חסכונות

הפלגה רומנטית על יאכטה בלי לשבור חסכונות

מתי בפעם האחרונה חגגתם את הזוגיות ברוב פאר והדררוצים כמה שעות של אהבה על רקע שמיים תכולים ומים רגועים?

אצל רובנו, החגיגה הגדולה ביותר של הזוגיות מתחילה ונגמרת ביום החתונה או אחד מימי הנישואין. רובנו לא מעז לצאת מחוץ לקופסה, ולחשוב על תחזוק הזוגיות גם בימים אחרים לאורך השנה.

אם אתם מחפשים מתנה מקורית ובלתי נשכחת שתחגוג את הזוגיות, הצעת נישואין / אירוסין או נישואים ותיקים – הפלגה רומנטית על יאכטה בהחלט תופסת מקום של כבוד. גם סתם הפלגה ללא סיבה יכולה להפוך להיות מסיבה רומנטית, לאירועים כגון ימי הולדת, תינוק חדש במשפחה ועוד.

אז תנו לעצמכם כמה שעות של רומנטיקה והנאה, על יאכטה מפוארת עם כל הפינוקים. כוס שמפנייה על רקע השקיעה, אוכל משובח, מוזיקה לטעמכם ורק אתם והים ביניכם.

מועדון היאכטות הישראלי שיא גל מציע לכם לבחירה 13 יאכטות להשכרה בהרצליה, כולל אפשרות לתכנן לעצמכם את מסלול ההפלגה יחד עם סקיפר וצוות מומחים. ניתן לבחור יאכטת מפרשיות רגועה, קטמרן ספורטיבית לחובבי הרפתקאות או כל סוג אחר המתאים לכם.

כל יאכטה מגיעה עם כל הפינוקים הדרושים להפלגה רומנטית, כולל מטבח, מקלחות, סלון, חדר שינה, אזורי ישיבה נוחים ומערכת סראונד איכותית. מעבר לחוויה הרומנטית, שניכם יחד מול ים ושמיים, מועדון היאכטות שיא גל מציע תוספות כגון שמפניה, טיפולים מפנקים, בלונים ואפילו שיעור בימאות לבני הזוג. לכל הפלגה מתלווה סקיפר מקצועי ומנוסה בעל רישיון, כדי לוודא שתפליגו בנעימים ותחזרו לנמל בבטחה ומלאי חוויות.

זו ההזדמנות שלכם להתנתק ממרוץ היומיום, לקחת כמה שעות של הפסקה מהחיים ולחגוג את הזוגיות שלכם על הים. עם לוקיישן היישר מהטבע ושלל פינוקים ברמה גבוהה, מובטחת לכם חוויה רומנטית בלתי נשכחת.

בניגוד לנהוג לחשוב, כיום ממש לא צריך להיות אוליגרך או מיליונר כדי ליהנות מהפלגה על יאכטה. כולנו רוצים ליהנות מהחיים הטובים מדי פעם, עובדה שהובילה נותני שירותים לא מעטים בתחום הימאות להציע שירותי השכרת יאכטות במחירים שפויים לחלוטין, הנגישים לכל כיס.

בעלות סבירה בהחלט של כמה מאות שקלים בלבד, תוכלו ליהנות מהפלגה רומנטית ביאכטה מפוארת. בנוסף, ברוב ההפלגות ניתן לשלב גם פעילויות נוספות כגון שחייה, אופנוע ים ושאר אפשרויות (מומלץ לשאול מראש את ספק השירות שבחרתם).

לאלו שמעוניינים בהרפתקה משמעותית יותר, אל תסתפקו רק בהפלגה זוגית במימי ישראל. ניתן לשכור יאכטות גם להפלגות ארוכות יותר, אל עבר ארצות הים התיכון הקרובות אלינו כרתים, יוון, קפריסין ואפילו מדינות אירופה הנושקות לים.

מכיוון שהיאכטה היא קטנת מימדים בהשוואה לספינות הקרוזים העצומות, היא יכולה להרשות לעצמה לעגון בדרך בשלל מפרצונים קטנים ואינטימיים, ולתת תחושה של חופשה רומנטית אמיתית בבידוד כמעט מוחלט. בנוסף ניתן אף לשכור יאכטה לשייט נהרות, עם מסלולי הפלגה שעוברים בין כמה וכמה ארצות. חוויה בלתי נשכחת בהחלט.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh