מי יהיו אנשי החינוך המצטיינים השנה? בואו להמליץ!

מי יהיו אנשי החינוך המצטיינים השנה? בואו להמליץ!

עיריית רחובות מזמינה את הציבור להמליץ על אנשי החינוך המצטיינים בקטגוריות השונות, אשר השפיעו על תלמידים והעניקו ערך מוסף למערכת החינוך בעיר.

עיריית רחובות תערוך טקס קבלת אות הוקרה לאנשי חינוך מצטיינים, במטרה להמשיך ולחזק את החינוך בעיר, ולהוקיר אותם על עבודתם הקשה והמסורה למען טיפוח החינוך בעיר.

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך והנוער: "אלפי אנשי חינוך בעיר חותרים יום יום להשגת מצוינות פדגוגית וחינוכית ומצוינות ערכית וארגונית. אנו מבקשים להעלות על נס את המצוינים שבמצוינים ולהוקיר אותם על השקעה יוצאת דופן, וקוראים לציבור להמליץ על מורים, מנהלים, גננות וצוותים מיוחדים שכאלה".

בין הנבחרים לא רק מנהלים/ות, גננות/ים ומחנכים/ות, אלא גם צוותים ומדריכים בחינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי ועובדי עירייה במערכת החינוך, אשר תרמו רבות לקידום החינוך בעיר רחובות.

הקטגוריות שיעמדו לשיפוט הן: צוות פדגוגי מצטיין, מדריכ/ה מצטיינ/ת, מנהל/ת מצטיינ/ת, מורה / מחנך, בעל/ת תפקיד תומך, גננ/ת מצטיינ/ת, עובד /ת מנהלה (אב בית, מזכירה, סייעת, עובדת ניקיון), מתנדב/ת בחינוך .

המצטיינים ייבחרו על ידי וועדת שיפוט ציבורית, ומעמד הענקת אותות ההוקרה יהיה בטקס חגיגי שייערך ב- 29.1.19, בבית העם רחובות – היכל התרבות העירוני.

טפסים וקריטריונים ניתן להוריד מאתר האינטרנט העירוני: WWW.REHOVOT.MUNI.IL

מועד אחרון להגשת מועמדות במשרדי אגף החינוך בעיריית רחובות – 21.11.18.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh