הסרת משקפיים

הסרת משקפיים

לכולנו יש דברים שאנו אוהבים לשמור, כמו מזכרת שקיבלנו במתנה או תמונה של אדם יקר. אך לצד הדברים היקרים לליבנו יש גם דברים שהיינו שמחים לוותר עליהם. משקפיים למשל, אמנם עוזרים לקצרי הרואי לראות למרחוק אבל התשוקה להתעורר בוקר אחד ולראות מצוין בלעדיהם משותפת להרבה מאוד אנשים. בזכות טכנולוגיה הלייזר, שמאפשרת הסרת משקפיים ללא תופעות לוואי וללא סיכונים מיותרים, אפשר בהחלט להגשים את השאיפה הזאת. אבל היכן לבצע הסרת משקפיים בלייזר? אך ורק במרכז רפואי מוכר ובעל מוניטין. אסותא אופטיק – כשרופאים מעולים ובית חולים פרטי נפגשים, המטופלים יכולים להיות רגועים. הסרת משקפיים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר.

הליך רפואי מהיר ובטוח

בתחילה, כאשר טיפולי הסרת משקפיים היו רק בחיתוליהם, אחוזי ההצלחה היו טובים אבל לא מצוינים. כיום, לאחר שנים של ניסיון ולמידה ובזכות השיפורים הטכנולוגיים והמכשור המשוכלל, הטיפולים השתפרו בכמה וכמה רמות. הסרת משקפיים כיום ניתן לבצע בכמה סוגים של הליכים, בהתאמה מלאה לאופי ליקוי הראיה ומבנה העין של המטופלים. ההליך עצמו מהיר ובטוח והראיה לכך: אלפים רבים של מטופלים עוברים את הטיפול הזה בישראל מדי שנה בשנה.

הטיפול שמתמקד בקרנית

כיצד בעצם פועלת השיטה, כיצד הסרת משקפיים מתממשת? מומחי אסותא אופטיק מסבירים כי יש כמה וכמה שיטות מקובלות, כאשר בכולן נעזרים בקרן לייזר ממוקדת. הסרת משקפיים בלייזר מתבססת על ליטוש של תאים בקרנית העין באופן שמבטל את ליקוי הראייה ממנו סובל המטופל. למרות שמרבית האנשים יכולים לעבור את הטיפול בהצלחה, נדרשת בדיקת התאמה שכן אחוז מסוים עלול לסבול מסיכונים. אנשים הסובלים מקרנית דקה בהרבה מן הממוצע או כאלה הסובלים ממחלות עיניים כדוגמת עכירות העדשה או גלאוקומה בדרך כלל לא יוכלו לעבור את הטיפול הזה.

לתיאום תור ולבדיקת התאמה לא מתפשרים, פונים אך ורק לבית חולים וותיק ובעל שם. פנו לאסותא אופטיק ובתוך זמן קצר תוכלו לראות מצוין. בתוך זמן קצר תוכלו לאחסן את המשקפיים בארון, למזכרת בלבד. תוכלו לצאת לבלות, לטייל, לעסוק בספורט ולבצע כל פעולה בלי שם צורך במשקפיים.

תמונה: FOTALIA

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh