בתיכון דה שליט החלו בפיילוט המשלב מעשים טובים וטכנולוגיה

בתיכון דה שליט החלו בפיילוט המשלב מעשים טובים וטכנולוגיה

רחובות בוחרת בטוב: מגמת יזמות חטיבה ב’ בתיכון דה שליט הצטרפה לפיילוט עירוני ייחודי של "מעשים טובים" המשלב טכנולוגיה, הגברת הטוב ויצירת אינטראקציה חיובית בין אנשים, בשיתוף הרשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול ואגף החינוך של עיריית רחובות.

מגמת יזמות בהנהלתה של חיה דורון משלבת בתוכנית הלימודים פיילוט "מעשים טובים" נטען בכרטיס אלקטרוני דמוי כרטיס אשראי. הפיילוט מיושם ב- 27 מדינות בעולם וכעת הגיע גם לישראל ולרחובות.

לפני מספר ימים התארח מנכ"ל חברת ‘Bkind’, ערן רוזן, בחטיבה ב’ דה שליט והרצה מול תלמידי כיתות יזמות והוריהם. רוזן סיפר אודות פיתוח פלטפורמה חברתית המאפשרת לאנשים לשתף את המעשים הטובים שנעשים דרך כרטיס אלקטרוני, להראות לאחרים את היקף המעשים הטובים שנעשים מדי יום, וכך לעורר השראה אצל אנשים אחרים בארץ ובעולם.

הוא סיפר על דרכו כיזם, כיצד עלה הרעיון ומהי הדרך להגשמת הרעיון. מי השותפים, מהן התכונות הדרושות, הקשיים וההצלחות.

הכרטיסים שחולקו לכלל הנוכחים בהרצאה מחוברים למערכת מתקדמת בה ניתן לעדכן על מעשים טובים שנעשים לנו או שעשינו לאחרים. כמו כן, הכרטיס עובד מיד ליד וניתן לעקוב על הנעשה באותו הכרטיס על גבי מפת העולם.

כיתות היזמות בשכבת ח’ בבית הספר דה שליט, בהובלתה של רכזת החברתית, יוספה סלומון, מחנכות לגישה יזמית המפתחת כישורים ומיומנויות חדשות, ויוצרות חשיבה שונה תוך מימוש המיזמים לרווחת הפרט והסביבה.

בסיום ההרצאה חולקו לכל התלמידים וההורים 120 כרטיסי Bkind שהתווספו ל 50,000 כרטיסים הפזורים ב 40 מדינות.

דוד מנצור, מנהל הרשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול: ”אמצעי המדיה והתקשורת משקפים מעט מאוד חדשות טובות המראות את הטוב בעולם. זוהי הזדמנות מצוינת לשנות גישה ולהסיט את אלומת האור לדברים טובים וחיוביים במהלך חיינו. יזמות ויצירתיות חברתית לטובת הכלל הינה נדבך חשוב ביצירת חברה בריאה וערכית יותר".

להצטרפות ליוזמה: https://www.bkind.world/welcome

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh