כך מציינים בקריית החינוך "קציר" את יום הסובלנות הבינלאומי

כך מציינים בקריית החינוך "קציר" את יום הסובלנות הבינלאומי

בבית הספר קציר ב' בחרו להנחיל את ערך הסובלנות בחשיפה למגוון קונפליקטים, תוך ציון יום הסובלנות הבינלאומי בשני אירועים משמעותיים:  

התלמידים קיימו טקס שבו הודגשו ערכי הסובלנות, הכלת האחר וקבלת אוכלוסיות שונות בחברה, תחת הסיסמא  – "לא חייבים להסכים, כן חייבים לחיות ביחד". בסיומו התארח פאנל של אנשים המייצגים אוכלוסיות שונות בחברה.

בפאנל השתתפה גב' ליה שניידר לוי שייצגה את אוכלוסיית הקשישים. נכחו גם תלמידים כבדי שמיעה הלומדים בתיכון מקיף יהוד עם מורתם ששימשה כמתורגמנית, שתקשרה לאורך כל האירוע עם תלמידיה בשפת הסימנים. גב' עירית דוידוביץ', אחותו של מוטי קינד ז"ל, מורָה בבית הספר ומנהלת אשכול הפיס, סיפרה את סיפורה האישי, מקרה האלימות הקשה במגרש הספורט "מכבי רחובות" – רצח אחיה. עירית דיברה על סובלנות במגרשי הספורט.

גב' חגית בלומברג, עובדת סוציאלית באגודת "ניצן" דיברה על שילוב בעלי צרכים מיוחדים בחברה. בנות בית הספר "אמית בנות" קראו לסובלנות בין דתיים וחילונים ולהרבות במפגשים כדי להכיר ולהתחבר. סיים את הפאנל מר עדי דויטש, מנהל רשת חוויות לשעבר, שייצג את נכי צה"ל וקרא להכיל את בעלי המוגבלויות.

למחרת, אירחו תלמידי בית הספר את בוגרי "ניצן" באשכול הפיס. הבוגרים העלו מחזמר, ולאחר מכן רקדו כולם במסיבה משותפת. בתום האירוע, גב' אירית ירון, מנהלת אגודת "ניצן" ראיינה בפאנל מרגש את בוגרי "ניצן". אירית הסבירה מי הם הבוגרים, מה תפקידה של אגודת "ניצן", וכיצד ניתן לפעול ולעזור לשילוב בוגרי "ניצן".

תלמידי שכבה ז', מאמצים את אגודת "ניצן" רחובות ומתנדבים ופועלים לאורך כל שנת הלימודים בבית "ניצן".

האירועים נערכו בהובלתה של הרכזת החברתית בבית הספר, עדי נוטמן אברמסון.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh