יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים

יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים

הפורום לקידום מעמד האישה בעיריית רחובות, ציין אמש את יום המאבק הבינלאומי באלימות כלפי נשים באירוע מפגשים אינטימי הנקרא "נשים וביטחון בסלון".

הפורום פועל בכל ימות השנה להעצמת נשים בתחומים רבים ומגוונים.

במסגרת אירועי חודש המאבק הבינלאומי באלימות כלפי נשים, ערך הפורום ערך מפגשים אישיים אינטימיים עם נשים שפרצו את מעגל האלימות בחייהן, ויצאו לחיי חירות.

המפגש הראשון של "נשים וביטחון בסלון" התקיים אמש בביתה המארח של זהבה רוזמן, פעילה בארגון סורופטמיסטיות – ארגון נשים בינלאומי התנדבותי.

במפגש סיפרה עדנה אליה על מאבקה האישי והיציאה ממעגל האלימות, בליווי מוסיקלי בתוספת מופע העצמה נשית , קטעי שירה, כלים יישומייים ופסיכולוגיה חיובית.

ביום שלישי שעבר נערך מפגש "נשים וביטחון בסלון" בביתה של פעילת הפורום לקידום האישה

הגב' רות מפעי, יו"ר נשות חב"ד בעיר. במפגש זה סיפרה רעות הררי, אישה חרדית, בהרצאה מרתקת על האלימות שחוותה, על שהייתה במקלט "בת מלך", ועל היציאה ממעגל האלימות בחייה.

ענת לבנת, יו"ר איגוד היועצןת לקידום מעמד האישה ברשויות המקומיות, החלה עם הפעילות של "נשים וביטחון בסלון" בבת ים, ומשם הקונספט הועתק לכל הארץ.

אביבה חלבי, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האשה ומנהלת הפורום לקידום מעמד האשה: "גם השבוע ציינו את יום המאבק באלימות  כלפי נשים, בהמשך לפעילויות בכל ימות השנה.  הפורום, בחסות ראש העיר מלול ובתמיכתו, פועל כל השנה להעלאת המודעות של גברים ונשים כלפי  העניין, ולחשיבות מתן סיוע והכוונה  לנפגעות. לכל אחד ואחת מאיתנו תפקיד חינוכי וערכי  לחנך ,להתריע ולמנוע אלימות , החל במעגל המשפחה, עבור בשיח פתוח  על  כך ועד  לפעילות קהילתית וציבורית".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh