משקל גוף ותנוחה בעת קניית מזרן חדש

משקל גוף ותנוחה בעת קניית מזרן חדש

למשקל הגוף ולתנוחת השינה המועדפת קיימת חשיבות רבה בעת בחירת המזרן החדש. קיימים כמה סוגים של מזרנים וחשוב שכל לקוח יתנסה וישכב על כמה סוגים של מזרנים לפני שהוא מקבל החלטה על הרכישה.

משקל גוף ותנוחה בעת קניית מזרן חדש

מזרן בעל קפיצים יכול להיות מאד נוח עבור אדם כבד משקל ומזרן רך הבנוי כולו לטקס, לא יהיה נוח עבורו כלל. לעומת זאת אנשים הנוהגים לישון על צדם או רק על הבטן יעדיפו במקרים רבים מזרנים רכים ונעימים.

ההחלטה היא מאד אישית ותלויה גם במצבו הבריאותי של כל אחד. יש לקוחות הזקוקים לתמיכה מסיבית באזור הגב ועמוד השדרה ולכן יעדיפו מזרן קשיח, או בדרגת קשיות בינונית.

הטכנולוגיה החדשה ביצור מזרנים

מזרנים מומלצים הם אלה המכילים לטקס היוצרים נוחות מרבית ושינה ערבה. זאת מכיוון שמזרן זה מתאים את עצמו לאדם השוכב עליו וכך יוצר עבורו את המיקום המאוזן והאופטימלי. בנוסף לכך חומר זה הוא היפו אלרגני והוא אינו מאפשר הצטברות של חיידקים על פני המזרן. איכות ייחודית זו פותרת בעיות רבות עבור אלה הסובלים מאלרגיות שונות.

מזרנים במבצע

אפשר לרכוש מגוון גדול של מזרנים במבצע באיכות מעולה שבזכותם איכות השינה שלכם תהיה הרבה יותר טובה. הרופאים מדגישים את חשיבותה הרבה של שינה רציפה לאורח חיים תקין, בריא ומלא אנרגיות.

מזרוני קפיצים הם מזרנים מומלצים המתאימים כמעט לכל האוכלוסייה, הם מחזיקים מעמד שנים רבות אלא אם הילדים קופצים עליהם בתדירות גבוהה, הם מתאימים את עצמם לתנוחה ולמבנה הגוף של הלקוח וכך מאפשרים לו שינה נוחה ביותר ללא הפרעות .

דרגת הקשיות במזרנים

דרשת הקשיות היא אינדיבידואלית ועל פי גופו של כל אדם. במקרים רבים הדרישה של בני הזוג היא שונה ולכן מייצרים מחצית ימנית בדרגת קושי מסוימת ומחצית שמאלית בדרגה אחרת לנוחות מקסימלית של שני בני הזוג.

החלפת מזרן זוגי

אם אתם מרגישים שפחות נוח לכם לישון על המזרן הזוגי, הוא רך מדי או הקפיצים חורקים, זה הזמן לרכוש מזרן חדש. מתוך ההיצע הגדול של המזרנים, לבחור את המזרן המתאים לכם ביותר.

מזרנים חדשים

אם תרצו לרכוש מזרן מהסוג שהיה לכם בעבר כמו קפיצים, תוכלו להיחשף לטרנדים החדשים בתחום זה הכוללים גם מזרנים במבצע הכוללים גם לטקס. השילוב המצוין בין הקפיצים ללטקס בשכבות השונות מעניק שינה ייחודית שקטה ונעימה. רבים מהלקוחות שרכשו מזרן מסוג זה דיווחו על שינוי מהותי באיכות השינה שלהם, חיוניות ואפקטיביות הרבה יותר גבוהה במהלך היום יום.

אם אתם מעדיפים מזרנים רכים יותר, יש מבחר גדול של מזרנים המבוססים על ספוג פוליאוריטן, ויסקו או לטקס שהם נעימים מאד ומאפשרים גם הם שינה מאד נעימה ועמוקה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh