מי זקוק לעורך דין תאונות דרכים?

מי זקוק לעורך דין תאונות דרכים?

בזמן האחרון אנו שומעים יותר ויותר על מקרים חמורים של תאונות דרכים  שמסתיימות באסון גדול עד מוות, אבל גם בפציעה ופגיעה חמורים של המעורבים. אנשים שנפגעו בתאונת דרכים עלולים למצוא את עצמם נכים, מוגבלים ועד לחוסר תפקוד שמונע מהם לעבוד ועוד. אנשים שנפגעו בתאונות דרכים עלולים להגיע עד פת לחם, אם הם לא ישכילו לבחור עורך דין טוב שיוכל לייצג אותם מול חברות הביטוח. הן מצדן , ינסו לעשות הכול כדי לשלם לתובעים כמה שפחות, ועורך דין טוב עם ניסיון, יוכל בהחלט להוציא מהם סכומים נכבדים ומוצדקים, בכפוף ובהתאם לכל תביעה ונזק.

מי שמייצג נפגעים בתאונות דרכים, עוסק גם בתחום של תאונות עבודה. עורך דין תאונות דרכים וגם עורך דין תאונות עבודה אחד הם, זאת משום שתחום התאונות מבחינה משטית נושק ומקיף.

מהי תאונת דרכים עפ"י החוק?

  • תאונה בדרך או חזרה ממקום העבודה בין שני רכבים
  • תאונה בדרך או חזרה מהעבודה באופניים.
  • נפילה מאוטובוס או מונית בדרך מהעבודה או חזרה.
  • פגיעה של הולך רגל בדרכו לעבודה או ממנה.

תאונת דרכים מוגדרת כאירוע בו נפגע עובד תוך כדי העבודה, בדרך לעבודה או בחזרה ממנה. גם אם הייתם באוטובוס מהעבודה הביתה, גם אם ירדתם ממונית, בזמן שכביש או רכב היה מעורב בתאונה, זוהי תאונת דרכים. תאונת עבודה לעומת זאת, היא אירוע שמתרחש שבעבודה עצמה. כל אחד בעצם עלול להיות נפגע פוטנציאלי ולכן מקומות עבודה חייבים להיות מקומות בטוחים ויש הנוקטים באמצעי ביטחון רבים כדי להגן ולשמור על העובדים שלהם מפני פגיעות במהלך העבודה.

אם חלילה אתם נפגעים בתאונת עבודה, מי שיכול לטפל בתביעה כזו הוא עורך דין תאונות עבודה שזו ההתמחות שלו. חשוב מאוד לפנות למישהו שיש לו ניסיון בתחום, שכן חברות הביטוח של המעסיקים, לא יתנדבו" לפצות אתכם וידאגו להתיש אתכם עד שתוותרו.

תביעה בגין תאונה, רק ע"י עורך דין תאונות דרכים

כידוע אין משמעות למרכיב האשם בתאונה, וכל מי שניזוק בתאונה זו עשוי לקבל פיצוי אם נפגע. הוכחת הנזק היא על הנפגע ולעיתים לא די במסמכים רפואיים, אלא גם בחוות דעת של מומחים רפואיים מתחומים שונים. חברות הביטוח בהחלט יעשו הכול כדי "לגמד" את הנזק, כאשר על עורך דין תאונות דרכים, המייצג מוטלת חובה ההוכחה כולל מסמכים רפואיים, צילומים וכל תיעוד שעשוי לשפוך אור על הפגיעה האמתית.

הספקות שמטילות חברות הביטוח בתיקי תביעה בגין תאונות דרכים, נוגעות הרבה פעמים לתביעות "מופרזות" של מי שמנסים לעשוק את חברת הביטוח או מי שמתחזים לנפגעים. אבל כאשר אתם מיוצגים ע"י עורך דין תאונות דרכים שהוא גם עורך דין תאונות עבודה, אין ספק כי גם התביעה וגם הפיצוי יהיו באמת מה שמגיע לכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh