אלכסנדר קורסנטיה נגן הפסנתר הבינלאומי מגיע לרחובות

אלכסנדר קורסנטיה נגן הפסנתר הבינלאומי מגיע לרחובות

קורסנטיה ינגן את שופן ושוברט בקונצרט שיתקיים ביום רביעי 12.12.18, בהיכל התרבות העירוני בשעה 20:30.

החברה העירונית רחובות, באמצעות המחלקה למוסיקה, תארח את אלכסנדר קורסנטיה, נגן הפסנתר הבינלאומי, בקונצרט מיוחד שיתקיים בהיכל התרבות רחובות, שחלקו הראשון מבוסס על טהרת יצירותיו של שופן ובחלקו השני הוא ינגן את היצירה האהובה סונטה בסי במול מז'ור של שוברט.

אלכסנדר קורסנטיה, נולד בטיביליסי, גאורגיה והחל את לימודי הנגינה בפסנתר אצל אימו, שהייתה מורה ידועה בגאורגיה. בהמשך למד אצל, וטנגיז אמירדג'יבי, המורה הנודע ביותר לפסנתר בגאורגיה. בשנת 1995 זכה קורסנטיה בפרס הראשון בתחרות רובינשטיין, התחרות הבינלאומית לפסנתר ע"ש ארתור רובינשטיין, הנחשבת לאחת מתחרויות הפסנתר החשובות בעולם. מאז הזכייה בתחרות, קורסנטיה רשם ברזומה שלו השתתפות בקונצרטים החשובים בארץ וברחבי העולם, תחת שרביטם של מנצחים נודעים ובהם כריסטוף אשנבאך, ג'נאנדראה נוזדה, ולרי גרגייב ופאבו ירווי ועם תזמורות מובילות כגון הסימפונית של שיקגו, סנט פטרבורג, תזמורת הרדיו האיטלקי בטורינו, התזמורת הסימפונית של ברמינגהם, הסימפונית של סינסינטי והתזמורת הפילהרמונית הישראלית. הוא הספיק לנגן עם מוזיקאים מובילים בתחום ובהם ודים רפין ומרים פריד. הופעותיו בפסטיבלים כוללות את לילות לבנים בסנט פטרבורג, טנגלווד, ניופורט, סטרזה וגילמור וורבייה.

הקונצרט יתקיים בתאריך 12.12.18, בבית העם רחובות – היכל התרבות העירוני, בשעה 20:30, עלות הכרטיס: 95 ₪. לפרטים נוספים והזמנת כרטיסים פנו למחלקה למוסיקה רחובות בטלפון: 08-6683882.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh