עוד הישג למערכת החינוך העירונית

עוד הישג למערכת החינוך העירונית

בית הספר השש שנתי ע"ש עמוס דה שליט ובית הספר לחינוך מיוחד "לוטם" זכו כל אחד בפרס החינוך המחוזי, כך הודיעה וועדת הפרס מטעם משרד החינוך.

ראש העיר, רחמים מלול: "אנחנו גאים בבית הספר דה שליט ובבית הספר לוטם על ההישג הנפלא, שמוכיח פעם נוספת כי מערכת החינוך העירונית היא מהטובות בישראל".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "ההשקעה והליווי שאנו מעניקים לבתי הספר ברחובות – מוכיחה את עצמה. נמשיך ללוות ולתמוך בבתי הספר ברחובות ככל שניתן, עבור התלמידים ועבור רחובות".

לפני מספר ימים ביקרה וועדת הפרס מטעם משרד החינוך בשני בתי הספר , בכל אחד מהם ערכה ביקור מקיף, נפגשה עם הצוות החינוכי והתלמידים והתרשמה מהעשייה במקום. בביקורים נכחו גם סגן ראש העיר זהר בלום, מחזיק תיק החינוך, ומנהלת אגף החינוך, אפרת צוקרמן.

בימים האחרונים התקבלה ההודעה כי שני בתי הספר נבחרו מתוך מאות בתי ספר במחוז המרכז, כבתי ספר מצטיינים לשנה זו לקבלת פרס החינוך המחוזי מטעם משרד החינוך.

"חברי ועדת הפרס שביקרו בבית ספרכם, התרשמו מאד מהעשייה החינוכית המגוונת לקידום תהליכי הוראה-למידה, מהאקלים הבית ספרי, מחזון ביה"ס וממסירות הצוות החינוכי ופעילותו לקידום תלמידי ביה"ס. קבלו את הערכתנו הרבה על העשייה החינוכית", כך נכתב בהודעה.

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך והנוער בעיריית רחובות: "אנחנו שמחים מאוד ומברכים על הזכייה בפרס. אנו מודים לצוותים החינוכיים בבתי הספר על העבודה המצוינת, החרוצה והמסורה, ולתלמידים ולהורים על שיתוף הפעולה".

קריית החינוך עש עמוס דה שליט כוללת שתי חטיבות ביניים וחט"ע בקמפוס רחב ידיים. הקרייה היא ביה"ס התיכון הראשון של רחובות (נוסדה ב1945), ובה לומדים כ- 2100 תלמידים.

אבי קיש, מנהל קריית החינוך, אמר כי " הפרס ניתן על ההישגים המעולים ,תפיסת העולם והחזון של ביס מוביל ופורץ דרך בגישתו לתלמיד  ובחדשנות . לפני מספר שבועות נחנך בדה שליט מרכז לימודי סייבר ותקשורת החדשני בארץ. בבית הספר מופעלות תוכניות רבות המשלבות חדשנות פדגוגית: תכנית מורים ותלמידים חולמים, חלוצי הערכה , חונכות ,מגמות לימוד מכתה ז' ועד יב ועוד".

בבית הספר לחינוך מיוחד "לוטם" 14 כיתות של ילדים על הרצף האוטיסטי, ובית הספר מספק להם מעטפת חינוכית, לימודית, חברתית, רגשית וטיפולית על מנת להצליח ולהקנות להם מיומנויות למידה, הסתגלות והכנה לחיי בוגר. בבית הספר מועסק צוות חינוכי הכולל מורים, מטפלים וסייעות מומחי תחום , והוא פועל בשיטות חדשניות ומגוונות על מנת להביא את התלמידים ללמידה משמעותית ומותאמת.

תמר פרידמן, מנהלת בית הספר, ציינה כי "הביקור של הועדה בבית הספר היה מאוד מיוחד. כל חבר ועדה קבל אייפד עם שלבים למסע בבית הספר לוטם. המטרה הייתה לתת להם את החוויה שהם הגיעו למקום מקצועי, רגיש אשר פתח ידע והתנסות במתן מענה דיפרנציאלי, מותאם ומשמעותי לתלמידים המתפקדים על הרצף האוטיסטי. הם שמעו על בית הספר, פגשו את מועצת התלמידים, מופע של ריקוד, ביקור בגלריה (בית הספר מפתח את תחום האומנות ) ובקרו בכיתות. חברי המשלחת השתתפו במעגלי שיח עם אנשי הצוות והנהגת ההורים, שמעו על קשרי קהילה ואקדמיה וצפו בסרטון של בני המצווה כסיום למסע בלוטם.

אני מבקשת להודות לראש העיר, רחמים מלול, לסגן ראש העיר, זהר בלום, לאגף החינוך ולמפקחת בית הספר על התמיכה והליווי הצמוד שאנו מקבלים לכל אורך הדרך. הפרס הזה מגיע לכל הצוות החינוכי והטיפולי (הסוד טמון באנשים) ,לתלמידים היקרים שלנו ולהנהגת ההורים. זו זכות להוביל ואנו נעשה הכל על מנת לשמור עליה ולהמשיך להוביל יחד עם הקהילה לפיתוח ידע וחיבור עם כל מומחי התחום".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh