תריס ובריח

תריס ובריח

כך תשמרו על בית העסק שלכם בעזרת תריסי סורג חשמליים.

פריצה וגניבות הם מן החששות הגדולים ביותר של עסקים ברחבי הארץ. מהרגע שבו הם נועלים את המשרד, המספרה או את בית המלאכה, בעלי עסקים רבים מקווים שכאשר הם יחזרו ביום שלמחרת הם ימצאו את העסק שלהם בדיוק במצב שבו הם השאירו אותו – עם כל הציוד או הסחורה יקרי הערך במקום.

נפתח בשאלה קטנה

בתור בעליהם של חנויות ספורט, מחשבים או מוסכים – עם יד על הלב, כמה פעמים הרגשתם פחד ממשי מתוך חשש שמישהו עלול לפרוץ לבית העסק שלכם? מדי חודש? שבוע? על בסיס יומי?

אם אתם מזדהים עם תחושת הפחד הזו, אתם ממש לא לבד. לפי נתונים סטטיסטיים שונים עולה, כי בעלי עסקים רבים סובלים מתופעה קשה של גניבות ופריצות. בכדי למנוע את הפגיעה הכלכלית בפעילותם, הם מחפשים אחר פתרונות מיגון יעילים שיוכלו לספק עבורם מעטפת הגנה אפקטיבית.

אחת מאופציות המיגון שבעלי עסקים רבים נוהגים לאמץ, היא תריסים חשמליים. מצד אחד, הם יכולים להקנות תחושת ביטחון כיוון שנדמה כי העסק מוגן וחסין לגמרי מפני פריצות. אולם בפועל, התריסים החשמליים (כולל אלו המגיעים עם פתרון הצללה איכותי), אינם בהכרח מספקים פתרון מיגון מלא. הסיבה לכך היא שפורצים "מקצוענים" יידעו כיצד להרים את התריסים ולחדור לתוך בית העסק שלכם.

הפתרון האולטימטיבי: תריסים חשמליים משולבי סורג

להקנות תחושת ביטחון מפני פריצות זה דבר אחד. לספק אותו בפועל זה כבר עניין אחר לגמרי. תריס סורג חשמלי, כלומר, תריס המספק שכבת הגנה נוספת מעבר לתריס הבסיסי, יכול להוות פתרון מיגון אפקטיבי באמת. הסורג יוכל למנוע ביעילות כל ניסיון להרים את התריס החשמלי או לנסר את שלביו. תריסי הסורג מהווים גם פתרון אסתטי, שכן ניתן להתקין תריסים העשויים מפוליקרבונט שקוף, מה שמאפשר לבאים וחולפים על פני עסק  מסוים – לראות את הסחורה בו ו\או להתרשם מעיצובו.

בכיר בחברת "אינטרמטאל", חברה המספקת בין היתר פתרונות מיגון לעסקים באמצעות  תריסי סורג חשמליים, התייחס לחשיבותה של התקנת תריסים מסוג זה:

"כשמדובר בבית עסק, אתה לא יכול לקחת סיכונים מיותרים. בעלי עסקים הם לא חברות אבטחה, אך בהחלט חשוב שהם יחפשו את פתרון המיגון האפקטיבי ביותר עבורם. תריסי סורג חשמליים הם התשובה המושלמת למלחמה בתופעת הפריצות והגניבות שעסקים רבים סובלים ממנה".

תמונהאינטרמטאל

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh