רומא בחורף – שלל אטרקציות ומקומות בילוי

רומא בחורף – שלל אטרקציות ומקומות בילוי

רומא, בירת איטליה, היא אחת הערים המתויירות ביותר בכל העולם, אך בעוד רבים מבקרים בעיר בחודשי הקיץ החמים, כדאי לדעת כי דווקא בחורף העיר מציעה קסם מיוחד וניתן לבקר בכל אתרי החובה בלי לסבול מתורים ארוכים ומצפיפות.

רומא היא עיר נצחית המציעה שלל מבנים היסטוריים חשובים ומרשימים ביופיים, מוזיאונים מעניינים, שווקים דינמיים וססגוניים, כנסיות מפוארות עם ציורי קיר וחלונות ויטראז', כיכרות עם מזרקות יפות ושלל אטרקציות נוספות. גם בחורף אפשר לבקר בכל אתרי התיירות אך כדאי לבדוק את התחזית ובהתאם לכך לתכנן את המסלול היומי. האקלים ברומא הא ים תיכוני ממזוג, בחורף יש ממטרים מדי פעם, לכן כדאי לשים מטריה בתיק ומומלץ לקנות לפני הטיול שכמיה נגד גשם.

מדוע כדאי לטוס לרומא בחורף?

מזג האוויר ברומא דומה לאקלים הישראלי בעונה הקרה, לכן בהחלט מומלץ גם לישראלים לבקר בבירת איטליה בחורף. יש יתרונות רבים מדוע כדאי לבקר ולנפוש ברומא בחורף, למשל:

  • מחירי הטיסות נמוכים יותר בהשוואה לקיץ
  • מחירי הלינה בחורף זולים משמעותית
  • פחות תיירים מבקרים בעיר לכן יש פחות תורים באתרי החובה ובאטרקציות השונות
  • המקומיים אדיבים יותר כלפי התיירים בחורף
  • ברחבי העיר מתקיימים אירועים מיוחדים בחורף, בין השאר שווקי חג המולד בחודש דצמבר
  • בחורף נפתחים אתרי החלקה על הקרח, חוויה מהנה לכל הגילים
  • המסעדות מציעות מנות חורפיות איכותית כמו מרק מינסטרונה, גלידות בטעמים חורפיים ועוד
  • הזדמנות מצוינת לרכוש את מיטב פריטי האופנה האיטלקית במחירי מבצע וליהנות מסיילים לקראת סוף השנה האזרחית

המלצות לאתרים מעניינים בחורף

כאמור, החורף ברומא מאופיין בממטרים פה ושם, ולעתים הטמפרטורה צונחת מטה אך עדיין ניתן לטייל ברחבי העיר בלי לסבול מקור החודר לעצמות. האווירה החורפית ברומא תורמת לקסם המיוחד שהעיר מציעה לתיירים, וכדאי לבקר באתרי החובה הידועים כמו הכנסיות המפוארות בוותיקן, מזרקת טרווי, מבנה הקולוסאום המרשים ביופיו, המדרגות הספרדיות, הפורום, מקדש הפנתיאון, כיכר פיאזה נבונה, גני טיבולי ועוד.

בימים קרים וגשומים כדאי לבלות במוזיאונים המעניינים, ביניהם מוזיאון הוותיקן, מוזיאון הקפיטול, המוזיאון היהודי, המוזיאון הלאומי לאמנות מודרנית וגלריית ברבריני. כמו כן, אין לפספס סיור מודרך באופרה של רומא, זהו מבנה אבן עתיק ומרשים ביופיו, בו מתקיימים מופעי תרבות שונים כמו אופרה, בלט ומופעים נוספים. כדאי לבדוק מראש איזה מופעים מתקיימים בזמן החופשה שלכם כדי ליהנות מחוויה תרבותית יוצאת דופן.

בנוסף, המטבח האיטלקי מציע מנות חמות ומיוחדות בחורף, וכדאי להזמין מרק מינסטרונה משובח ועשיר בטעמים, פסטות עם רטבים מיוחדים ומנות נוספות. בבתי הקפה ובמסעדות תוכלו להזמין גם שוקו חם בסגנון איטלקי.

בערב כדאי לבלות בברים הטרנדיים ובמועדונים, חיי הלילה ברומא לא מפסיקים בחורף, ואפשר ליהנות מבילויים סוערים. כמו כן, בחודש דצמבר תוכלו לבלות בשווקי חג המולד וליהנות מסיילים משתלמים בחנויות המעצבים והמותגים. הזמינו עכשיו טיסות אל על לרומא ותיהנו מחופשה נפלאה עם אווירה חורפית קסומה בבירת איטליה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh