על השוק האפור והתמכרות להימורים

על השוק האפור והתמכרות להימורים

הדרכה ייחודית לאנשי המקצוע שעובדים הנוער בעיר: על השוק האפור והתמכרות להימורים.

הרשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול ארגנה הדרכה מיוחדת בנושא הימורים, התמכרויות והלוואות בשוק האפור לאנשי מקצוע הפועלים עם בני הנוער

ביום רביעי השבוע התכנסו במתנ"ס חוויות קריית משה  אנשי המקצוע הפועלים עם הנוער בעיר להדרכה ייחודית בתחומי הלוואת בשוק האפור, הימורים התופסים תאוצה רבה בקרב בני הנוער ברחבי הארץ והעולם.

המרצה שמוליק רוזנטל , לשעבר ראש מפלג המודיעין של היאחב"ל בלהב 433, שוחח עם הנוכחים על ידם הארוכה של ארגוני הפשיעה, על החזרת חובות עקב לקיחת הלוואה שבלתי ניתנת להחזירה, על גירוד טופס הגרלה ועל הקלות בה ניתן להגיע למצב של איבוד שליטה ואף להתמכרויות והימורים כבדים יותר באתרים ברחבי המדיה.
בהרצאה נכחו מגוון אנשי מקצוע המטפלים בקשת הגילאים של בני הנוער מטפלים ובעלי תפקידים שונים.

גולן ביטון מנהל תחום הנוער בחוויות: "מדובר בהרצאה אחת מתוך סדרת הרצאות מגוונות אשר יענו על קשת של נושאים לרווחת בני הנוער וצעירים. הודות לשת"פ עם הרשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול בהובלת דוד מנצור ותמיכת סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זוהר בלום".

דוד מנצור, מנהל הרשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול: "הצורך לבניית ההרצאה הגיע מדרישות רבות של אנשי השטח. אני שמח שהייתה היענות כזו של אנשי מקצוע ובני נוער, מדובר במגמה שלצערי צוברת תאוצה בכל רחבי הארץ ובכל האוכלוסיות, מודה לתמר וודו על העלאת הצורך וארגון הערב ולגולן ביטון על ההירתמות לנושא".

זוהר בלום, מ"מ וסגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: "אנו נמשיך לחזק את צוותי השטח ולהרחיב להם את ארגז הכלים בפגישות ובטיפול בבני הנוער. לצערי המדרון חלקלק בין יצירת הריגוש בגירוד טופס הגרלה פשוט לבין ריגוש גדול יותר ברולטה הנמצאת בקזינו וירטואלי.
אנו ניצר מודעות כדי למנוע את התופעה בכל האוכלוסיות והמגזרים".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh