בוקר בסימן נשי בקניון עופר רחובות

בוקר בסימן נשי בקניון עופר רחובות

קניון עופר רחובות במחווה נשית: קפה ומאפה, הרצאה ייחודית והקרנת הסרט "upside". הפעילות תתקיים ביום א' ה-30.12.18.

קניון עופר רחובות, מקבוצת קניוני עופר, מציע לנשות רחובות והסביבה בוקר נשי ומיוחד, הכולל קפה ומאפה, הרצאה מרתקת וצפייה בהקרנת סרט.

ביום א', ה-30.12.18 קניון עופר רחובות יקיים בוקר מיוחד שכולו כיף ופינוק, במיוחד לנשים! עם הקרנת הסרט "upside" והרצאה "איך רציתי לזרוק את החיים שלי מהחלון ובסוף התאהבתי בהם בחזרה?" של הסופרת ענת לב אדלר.

להלן התוכנית

9:30-10:00 – התכנסות וכיבוד קל.

10:00-10:40 – הרצאה "איך רציתי לזרוק את החיים שלי מהחלון ובסוף התאהבתי בהם בחזרה?" של הסופרת ענת לב אדלר.

ההרצאה מבוססת על הרומן רב המכר "כותבת ומוחקת אהבה" שנכתב בעקבות משבר אמצע החיים שעברה ושבעיצומו הצליחה להתאהב בחיים שלה מחדש, בלי לפרק אותם.

מה בעצם קורה לנו במהלך החיים ששולח אותנו לחשב מסלול מחדש ולבחון את כל המבנים של החיים שלנו – בזוגיות, בקריירה, ברצונות ובתשוקות שלנו, והאם יש לנו סיכוי לחזור ולהתפעם ממה שהוא כבר שלנו? בהרצאה אישית, סוחפת, אותנטית, נוגעת ומצחיקה לוקחת אותנו ענת לב-אדלר אל הנקודות השונות בחיים שבהן משבר הופך להזדמנות.

10:45 – הקרנת הסרט "upside " –  אדם ועדן הם בני זוג אוהבים לא רק ממעמדות חברתיים שונים אלא גם הם חיים בעולמות תאומים, אבל בעלי כוחות משיכה הפועלים בכיוונים מנוגדים. אדם חי בעוני בכוכב המשועבד שמתחת, ועדן בעושר בעולם המנצל שלמעלה. הכוכבים כל כך קרובים שפסגות ההרים הגבוהים שלהם כמעט נוגעים. שם נפגשו אדם ועדן בפעם הראשונה כילדים, ומאוחר יותר, כבר כנערים, הוא משך אותה למטה לעולמו באמצעות חבל, כדי שתרחף בין כוחות המשיכה המנוגדים.
אבל כשסוכן של מעבר הגבול הבין כוכבי תקף אותם, עדן נפלה בחזרה לעולמה. אדם בטוח שהיא מתה, אבל כעבור עשר שנים מתברר לו שהיא חיה ועובדת בטרנסוורלד, תאגיד ענק שמפקדתו היא המבנה היחיד שמקשר בין הכוכבים, והאמצעי החוקי היחיד למעבר ביניהם. בניסיון נואש לחבור אליה, מתקבל אדם לעבודה בתאגיד.

רכישת הכרטיסים תתבצע בקופת הקולנוע  |  הכניסה להרצאה תהיה בעלות של כ-45 ₪.

צילום: גל חרמוני

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh