ציוד למספרות

ציוד למספרות

הקמה של מספרה חדשה כוללת בחירה של מגוון אביזרים וציוד, כאשר ציוד למספרות יכול לכלול שפע של מוצרים שונים. ריהוט למספרות הוא הדבר הראשון שעל בעלי המספרה לבחור, כיוון שהם אלו שנותנים את הטון העיצובי ולאחר בחירתם של הכיסאות והשולחנות, קל יותר לקבל החלטות עיצוביות לגבי שאר המספרה. רכישת ציוד המיועד למספרות חייב להתבצע דרך חברה המוכרת אותם ושמה דגש מיוחד על איכות, וכן מציעה מחיר משתלם ובמיוחד אם הרכישה היא בכמות גדולה.

מה כולל ציוד למספרות בדרך כלל?

האבזור הבסיסי הקיים בכל מספרה, גם אם זו מספרה קטנה בתוך ביתו של מעצב השיער וגם אם זו חנות ענקית שהיא חלק מרשת מספרות ידועה, הינו מספריים, מברשות, מכשירי חשמל שונים וכמובן כיסאות ושולחנות מתאימים. לכל מספרה יש את הצרכים הייחודיים לה, בהתאם לשירותים שהיא מציעה ללקוחותיה.

מעצבי שיער שמציעים החלקות שיער כימיות למשל, יזדקקו לציוד למספרה שלהם התומך בפעולות הללו ומאפשר ביצוע של החלקות מקצועיות. לעומתן, מספרות של גברים בלבד ככל הנראה לא יצטרכו ציוד כזה, לכן ציוד למספרות מטרתו לתת מענה מיטבי לדרישות של הלקוחות הנוהגים לפקוד את המקום.

דגשים בנוגע לציוד המיועד למספרות

הרושם הראשוני הוא הקובע, גם כאשר מדובר במספרות: הציוד הקיים במספרה הוא זה שמסייע למתן השירות במקום. כאשר מכונה להחלקת שיער מתקלקלת באמצע הטיפול, זה עלול לעשות רושם רע על הלקוחה וזאת לעומת מייבש שיער מקצועי ועוצמתי, שמאפשר למעצב השיער לבצע את הפעולה על הצד הטוב ביותר, ולתת ללקוחה להרגיש שהיא משלמת על שירות ברמה גבוהה.

ציוד למספרות צריך להיות חזק ועמיד, כיוון שהשימוש בו הוא תדיר ואינו דומה כלל לשימוש בציוד ביתי לעיצוב שיער. חשוב לרכוש את הציוד, האבזור והריהוט עבור המספרה רק ממקום ידוע ואמין, שבנוסף לאיכות יציע גם מחיר משתלם במיוחד.

האם יש קשר בין איכות הריהוט לבין הרמה המקצועית במספרה?

גם הספר הכישרוני ביותר שלמד בבתי הספר לעיצוב שיער בכל העולם, לא יוכל לבצע את עבודתו כמו שצריך אם לא יהיה לו את הציוד הנכון. ריהוט למספרות חשוב גם הוא, על מנת לאפשר יצירת רושם מקצועי ואיכותי של המקום כולו. על אף שהריהוט אינו משפיע באופן ישיר על איכות העבודה, חשוב להקפיד שהוא ייראה טוב, שיהיה עשוי מחומרים עמידים ויפים, מעוצב בטוב טעם – זאת על מנת לשדר ללקוח שהגיע למקום הנכון, ושהוא עומד לקבל שירות מצויין.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh