אות הצטיינות לאסף בוארון

אות הצטיינות לאסף בוארון

אות הצטיינות למנהל האבטחה מטעם צוות 3 של בית חולים אסותא – אסף בוארון, תושב רחובות.

אות הצטיינות לאסף בוארון תושב העיר רחובות, מנהל יחידת האבטחה של אסותא. בתום ביקורת שערך לאחרונה ראש אגף ביטחון במשרד הבריאות, מר יורם רובינשטיין בבית החולים אסותא באשדוד הרעיף שבחים על כל מערך האבטחה בבית החולים החל ממוכנות הצוותים, נראות ומענה מקצועי.

במכתב הערכה שנשלח על ידי יוסי אליצור, ממונה ביטחון ארצי, אסותא מרכזים רפואיים, הודה באופן אישי למנהל יחידת האבטחה של אסותא, אסף בוארון – עובד חברת האבטחה "צוות 3" וציין: "אין לי שום ספק שלא היינו מגיעים לתוצאות אלה אלמלא מסירותך ומחויבותך להצלחת המערך".

קבוצת צוות 3 הביעה אף היא הערכה רבה לעובד המסור והעניקה לאסף בוארון תעודת הערכה במעמד, מנכ"ל הקבוצה ניר גלבוע, מנכ"ל חברת האבטחה שמוליק רזון מנהל סניף חברת האבטחה יניב חלא וסגנו רועי זדביל.

לדברי ניר גלבוע, מנכ"ל קבוצת צוות 3: "מתוך האלמנטים המרכיבים את תפיסת האבטחה הכוללת של חברתנו, כוח האדם והחומר האנושי מהווים המשאב החשוב ביותר. אסף הוא דוגמה נפלאה לכך בתפקוד ובאבטחת המתקן עליו הוא אמון. התרומה האישית לתפקיד חשובה ביותר ליעילות של מערך האבטחה בביצוע המשימות על הצד הראוי ביותר. בזכות ערכי המקצועיות והמוכנות המובלים במילוי תפקיד אנשי האבטחה שלנו, משתקפים ערכי קבוצת צוות 3".

מאבטחי בתי החולים נאלצים לא אחת להתמודד עם אירועים שונים ומגוונים המרחשים מידי יום בין כותלי בית החולים. על מנת שבית החולים יתפקד באופן רציף ללא תקלות וייתן מענה ראוי למבקרים, על מאבטחי בית החולים מוטלת האחריות לדאוג לסדר הציבורי ולמנוע מגורמים שונים לשבש את שגרת הפעילות. אחריות זו בבית החולים אסותא באשדוד מוטלת על צוות האבטחה מטעם חברת האבטחה "צוות 3".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh