עיריית רחובות יוצאת במכרז לטיפול בפסולת האלקטרונית בעיר

עיריית רחובות יוצאת במכרז לטיפול בפסולת האלקטרונית בעיר

16-30 מכלי איסוף פסולת אלקטרונית יפוזרו בקרוב ברחבי העיר ויפונו על ידי הקבלן הנבחר. הפסולת תפונה ל-2 מכלים אזוריים ומשם תטופל על פי חוק.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר, עו"ד יניב מרקוביץ': "מדובר במכרז ראשון מבין סדרה של פעולות ומכרזים שייצאו בקרוב ותכליתכם היא אחת- שיפור פני העיר. הטיפול בפסולת האלקטרונית חיוני לשמירה על הסביבה ופתרון בעיית הפסולת האלקטרונית בעיר. תושבים רבים פנו אלינו להסדרת הנושא, ואני שמח שהצלחנו להוציא את המכרז לפועל לאחר תקופה בה נעדרו מכלי האיסוף מהעיר".

בימים אלה מפרסמת עיריית רחובות מכרז לאיתור קבלן לטיפול בנושא הפסולת האלקטרונית בעיר, על מנת להסדיר את איסופה כראוי, ואת הטמנת הפסולת האלקטרונית בצורה מסודרת.

לאחר שייבחר זוכה במכרז הוא יידרש לפזר ברחבי העיר כ- 16 מכלי אצירה לפסולת אלקטרונית במקומות רלוונטיים.

לאחר תקופת הרצה, ייבדק האם יש צורך בתוספת מכלים לצורך תגבור במקומות שבהם הוצבו או במקומות נוספים ברחבי העיר.

במכלים אלה מוזמנים תושבי רחובות להשליך את הפסולת האלקטרונית כגון סוללות מסוגים וגדלים שונים ומכשירי חשמל ואלקטרוניקה קטנים (דוגמת מוצרי מחשב, כבלים, שלטים, מכשירים סלולאריים וכיוצ"ב). המכלים יפונו פעם בחודש והפסולת תטופל על פי המותר בישראל.

המכרז מיועד לקבלנים רלוונטיים בעלי ניסיון מתאים בסדר הגודל של ערים כמו רחובות, והוא מבקש הצעות לשירות של טיפול בפסולת ולאיסוף פסולת אלקטרונית ממכלים, ופינוי תכולתם משטח השיפוט של העירייה למחזור מוכר בישראל.

הפיקוח על הטיפול בפסולת האלקטרונית ייעשה בהתאם לתוכנית העבודה שיקבע עבורו האגף לשיפור פני העיר בעיריית רחובות.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר, עו"ד יניב מרקוביץ': "מדובר במכרז ראשון מבין סדרה של פעולות ומכרזים שייצאו בקרוב ותכליתכם היא אחת- שיפור פני העיר. הטיפול בפסולת האלקטרונית חיוני לשמירה על הסביבה ופתרון בעיית הפסולת האלקטרונית בעיר. תושבים רבים פנו אלינו להסדרת הנושא, ואני שמח שהצלחנו להוציא את המכרז לפועל לאחר תקופה בה נעדרו מכלי האיסוף מהעיר.

תושבים רבים פנו אלינו להסדרת הנושא, ואני שמח שהצלחנו להוציא את המכרז לפועל, בתוך תקופה קצרה. להערכתנו במהלך חודש פברואר יוצבו המכלים החדשים, שגם יזכו לעיצוב חדש כחלק משיפור הנראות הכוללת של מתקני האיסוף והמחזור בעיר בשנת 2019".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh