"תופסים כיוון" לערב יזמות

"תופסים כיוון" לערב יזמות

בוגרי מחזור 3 של תוכנית "תופסים כיוון" של מרכז הצעירים העירוני הפלטפורמה, הפיקו ערב יזמות במתחם REGUS.

תכנית "תופסים כיוון" למצוינות בתעסוקה, של מרכז הצעירים העירוני – הפלטפורמה – עוסקת בחיזוק וטיפוח מצוינות מקצועית. מטרתה לסייע לשילוב צעירים אקדמאים והנדסאים תושבי העיר רחובות בתעסוקה בעלת אופק קידום במגזרים העסקי, הציבורי, השלישי, היזמי והאקדמי. המשתתפים לוקחים חלק בסדנאות וזוכים לחניכה אישית של מנטורים מתנדבים, בכירים במשק, בוגרי יחידת שלדג.

במסגרת התוכנית המשתתפים מקבלים כלים להשתלבות והצטיינות בעבודתם, סיוע באיתור מקומות עבודה ההולמים את השכלתם וכישוריהם, והופכים לקבוצה של פורצי דרך שתסלול את הדרך עבורם ועבור צעירים אחרים מרחובות לעולם התעסוקה.

בימים אלו מחזור מספר 3 מסיים את התכנית וביום שני האחרון, בוגרי התכנית יזמו, תכננו, ארגנו וניהלו ערב בנושא טרנדים ומגמות עתידיות בקהילות יזמות. הערב, שהתקיים ב – REGUS, חלל העבודה המשותף החדש שנפתח ברחובות, כלל פאנל ייחודי שעסק בין היתר בשאלות כיצד יוצרים קהילת יזמות מוצלחת? כיצד הקהילה תוכל לתרום לחבריה? כיצד ניתן לפתח קהילות יזמות בתאגידים ובחברות המעוניינות בחדשנות בארגון ועוד. חברי הפאנל, שהגיעו בהתנדבות ותרמו להצלחת הערב:

יותם צוקר – מנכ"ל ומייסד שותף ב Tech7, מפתח קהילות ומרצה בינלאומי .

גיל שורקה – יועץ לחדשנות, מפתח קהילות ובלוגר טכנולוגי

נתן לייבזון – מנהל קהילה Startup Stadium ומייסד שותף TLV Starters

ניר קוריס – מוביל טכנולוגי ויועץ לחברות גדולות וסטרטאפים בארץ ובחו"ל.

בערב נכחה חברת המועצה ומחזיקת תיק אסטרטגיה, חדשנות ויזמות גב' איטל בציר אלשיך שמסרה:

כמחזיקת תיק חדשנות ויזמות אני רואה בכך הזדמנות שנוביל בקדנציה זו את עיר המדע, שבורכה בהון אנושי המבדל אותה מערים אחרות. יש לנו תכניות להפוך את העיר לחכמה בשאיפה לשקיפות, שיתוף ציבור באמצעות אמצעים טכנולוגים. הזדמנות ליצור  שיתופי פעולה עם הפקולטה, מכון ויצמן ומוסדות אקדמאים הקיימים פה. בימים אלו מצטרפים אלינו לקבינט חדשנות ויזמות תושבים המוכנים לקחת חלק ולהיות שותפים למהלכים. אם גם אתם רוצים לקחת חלק ולהביא ערך מוסף – אתם יותר ממוזמנים".

במפגש נכחו כחמישים משתתפים, אשר שמעו מניסיונם של חברי הפאנל בכל הנוגע לקהילת יזמות מוצלחת.

אורלי הלל, מנהלת מרכז הצעירים העירוני הפלטפורמה: "ערב היזמות כולו, הוא פרי תכנונם ויוזמתם של צעירים תושבי העיר, בוגרי המחזור השלישי של תוכנית "תופסים כיוון". תוכנית "תופסים כיוון", הינה אחת התוכניות המתקיימת בפלטפורמה. התוכנית מיועדת לאקדמאים והנדסאים המעוניינים להצטיין בתחומם, ומרגישים כי בשלב זה בחייהם, הם לא ממצים את הפוטנציאל שלהם.  הצעירים נהנים ממגוון סדנאות ומליווי אינטנסיבי של מנטור, בכיר במשק הישראלי, המסייע להם לפלס את דרכם המקצועית. בימים אלה מסתיים מחזור שלוש, מתקיים מחזור ארבע, ואנו מתחילים בגיוס משתתפים למחזור חמש. צעירים המעוניינים להשתתף בתוכנית מוזמנים להיכנס לאתר של הפלטפורמה ולהירשם".

הפלטפורמה הינה מרכז הצעירים העירוני המיועד לתושבי רחובות בגילאי 18-35, במטרה לכוון אותם לפתח את הקריירה הטובה ביותר עבורם בהתאם לנטיות, הכישורים, השאיפות והחלומות שלהם. בפלטפורמה צוות יועצים שנפגשים עם צעירי רחובות, לפגישה אישית לבניית מסלול הקריירה. בנוסף, מתקיימים בפלטפורמה מגוון סדנאות וקורסים התואמים את הצרכים של עולם הצעירים. לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר הפלטפורמה ולדף הפייסבוק "הפלטפורמה רחובות".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh