חורף חם בהיכל התרבות: גשם של אמנים ברחובות

חורף חם בהיכל התרבות: גשם של אמנים ברחובות

יהודה פוליקר, אברהם טל, חוה אלברשטיין, שלומי שבן, אביתר בנאי, עילי בוטנר וילדי החוץ – כל אלה ועוד, יופיעו בחורף הקרוב על במת בית העם רחובות היכל התרבות העירוני.

היכל התרבות מארגן ברחובות חורף חם עם הופעות מוזיקה של אמנים מהשורה הראשונה, חמש דקות מהבית.

שוקי קרומר, מנכ"ל היכל התרבות: "אנחנו מחפשים לחדש ולגוון כל הזמן. לרגל החורף פתחנו בסדרה של מופעים שיחממו לקהל התושבים את הלב, כולם מהשורה הראשונה. אני מזמין את כולם ליהנות מאירועי חורף איכותיים וקרובים לבית".

יהודה פוליקר במופע להיטים משובח, המשלב בין גיטרות ובוזוקי, מקצבים יווניים-ים תיכוניים ולהיטי רוק (03.01.19).

אברהם טל במופע "במרחבי הזמן" מופע הכולל תמהיל מדויק ומעניין של פופ, אתניות ואלקטרוניקה, הסוחף את הקהל למסע מוסיקלי מדהים (31.01.19).

עילי בוטנר וילדי החוץ יגיעו עם המופע של סיבוב חורף 2019, מופע סוחף ואנרגטי עם שלל להיטי הפסקול הישראלי האהוב, כולל הלהיט של הקיץ "הכי קרוב אלייך" (07.02.19).

חוה אלברשטיין ושלומי שבן, עם המופע "חוה שרה, שלומי מנגן" הופעת דואט בין קול ופסנתר, שנעה על מנעד שבין רסיטל לבין מופע עם אופי תיאטרלי קברטי  (14.02.19).

אביתר בנאי במופע "לשונות של אש" מופע המסכם 20 שנה של מוסיקה נפלאה, של אמת חשופה ובלתי מתפשרת, של יופי עצום ושל לב פתוח לרווחה לעולם. במופע שזורים הלהיטים המוכרים והאהובים מאלבומיו הקודמים "מתנות", יפה כלבנה" אבא ועוד עם השירים היפהפיים מהאלבום החדש וביניהם "פרגולה" ו"תמיד לפני הגשם" (14.03.19). המופעים יעלו בהיכל כחלק משיתוף פעולה ארוך טווח שיצר ההיכל עם זאפה-  word of live music.

כמו כן, מלבד האמנים הישראליים האהובים, יתקיים גם מופע מיוחד בשם I AM KING, ערב שכולו מחווה למלך הפופ, האגדה, הכישרון, הרקדן והמוסיקאי מייקל ג'קסון. יוצרי המופע הרכיבו צוות מוכשר של מוסיקאים ורקדנים מברודווי ולאס ווגאס על מנת להחיות את האגדה, ויצרו מופע אנרגטי, תוסס ומרהיב עם מוסיקה חיה (30.01.19).

מכירת הכרטיסים לכל המופעים בעיצומה, להזמנות כרטיסים ולקבלת פרטים על חבילות מינויים מיוחדות לחורף בהיכל התרבות, מנויי תיאטרון ומנויים למופעים נוספים (מופעי סדרות שונות): www.beithaam.co.il  |  08-9232200

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh