גאווה רחובותית!

גאווה רחובותית!

מנהלת מוערכת הופכת להיות מפקחת. מתי פוליקר, מנהלת בית הספר סמילנסקי ברחובות התמנתה להיות מפקחת כוללת של כל בתי הספר היסודיים בסביבת רחובות. זהר בלום, מ"מ ראש העיר: "מתי היא ללא ספק מגדלור בכל הקשור לחינוך בעיר רחובות ואין ראויה ממנה לתפקיד המפקחת".

מתי פוליקר, מנהלת בית ספר סמילנסקי מזה 16 שנה התמנתה להיות מפקחת כוללת של כל בתי הספר היסודיים  בישובים הסמוכים לרחובות – גדרה, גן יבנה, בני עייש, קריית עקרון ומועצה איזורית גזר.

תחת שרביטה של מתי היו בכל שנה כ-370 תלמידים, מתוכם 3 כיתות חינוך מיוחד התנהגותיות רגשיות. מתי פעלה רבות לקידום החינוך בעיר ואין ספק כי מדובר בגאווה רחובותית.

מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבוהב, חתם על המינוי לפני מספר ימים, ואת מקומה של מתי, תפסה אפרת אלון.

זהר בלום, מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: "מתי היא ללא ספק מגדלור בכל הקשור לחינוך בעיר רחובות ואין ראויה ממנה לתפקיד המפקחת. מאחל לה הצלחה רבה, ובהזדמנות זו מברך את אפרת אלון על כניסתה לתפקיד במקומה של מתי".

שרה והב, מנהלת המחלקה לחינוך יסודי: "מתי ראויה ביותר לתפקיד מפקחת בתי ספר, מקצועית מאד ויסודית ועל כך יעידו הישגי בית הספר במחוז, ביניהם פרס החינוך המחוזי.  אין לי ספק שהיא תצליח בתפקידה החדש".

מתי פוליקר, מנהלת ביה"ס סמילנסקי היוצאת: "לאחר כ- 16 שנה בבית הספר, החלטתי לצאת לדרך חדשה והתמניתי לתפקיד מפקחת כוללת במחוז. מנהלת בית הספר שנכנסה במקומי היא אפרת אלון, מורה וותיקה בבית הספר והיתה יד ימיני שנים רבות. אפרת קידמה את הטיפול בפרט, אמירים–מצויינות, קרן קרב ואת כל הקשור לייחודיות בית הספר. אני סמוכה ובטוחה בהצלחתה של אפרת בניהול וקידום בית הספר".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh